וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שמצליח לחזות ב-100% מהמקרים באיזה קלף תבחר

6.8.2021 / 0:18

מיליוני צופים תוהים כיצד הבחור תמיד מצליח לזהות מהו הקלף האחרון איתו נשארו על הלוח - ומנסים לפענח את סוד הקסם. נסו בעצמכם ונראה אם תצליחו לגלות את הטריק

טריק הקלפים/TIKTOK/its_tilton

משחק ניחושים קצר הצליח לבלבל מיליוני צופים בטיקטוק - לאחר שעם אפס טעויות מצליח הבחור לזהות מהו הקלף האחרון איתו הצופה נשאר על הלוח.

משתמש הטיקטוק @its_tilton פרסם סרטון מוקדם יותר החודש ושאל את הצופים, "עד כמה צפויים אתם?". בסרטון הוא מציג תשעה קלפים עליהם שמונה סמלים שונים, כשבפינה השמאלית העליונה מופיעה המילה "התחל".

"בואו נשחק משחק קטן כדי לראות עד כמה אתה צפויים", אומר טילטון בסרטון. לאחר מכן הוא מסביר שכדי לשחק הצופים צריכים לשים את האצבע על כרטיס ההתחלה ולבצע תזוזה אחת - במאוזן או במאונך - לקלף הבא. הוא מציין שאסור לזוז באלכסון, אך הפנייה ימינה, שמאלה, למעלה ולמטה מותרת בכל זמן. "כעת הזיזו את האצבע מנקודת ההתחלה. אני רוצה שתעשו מהלך אחד," אומר טילטון, "עכשיו, היכן שאתם נמצאים, או על סמל הפאי או על סמל הבית, אני הולך להיפטר מקלף ההתחלה ונוכל לשחק את המשחק".

האזינו להוראות והתחילו לשחק:

בכל שלב מנחה טילטון את השחקן לבצע מספר תזוזות בין הקלפים ושולף קלף אחד מהלוח. בסופו של דבר טילטון ישאיר על הלוח קלף אחד - שהוא גם הקלף איתו אתם שם בבית נשארתם. מ-ט-ו-ר-ף!

מאז שפורסם הסרטון ב-13 ביולי, הוא זכה ליותר מ-16 מיליון צפיות, כשבתגובות כולם נשבעו שטילטון לא טעה. "הוא קרא אותי כמו ספר", כתב אחד ואחר הוסיף: "איך זה בכלל אפשרי?". אחר כתב: "הוא עושה את זה ככה שזה בלתי אפשרי לנחות על הכרטיס שהוא שולף החוצה".

לאחר ההצלחה טילטון חשף כיצד הוא עשה את זה, והאמת? הופתענו שלא עלינו על זה קודם.

תראו איך זה עובד:

@its_tilton

Reply to @heavykiller14 sorry for not posting in a while, it's summer break for me too?

♬ original sound - its_tilton

בסרטון ההדרכה שלו הוא משתמש בקלפים לבנים ושחורים. הוא מציין שכל תזוזה מחושבת היטב ומסביר מדוע הוא בחר בכל פעם לשלוף החוצה את הקלפים שבחר, דווקא בסדר הזה. בשורה התחתונה: בכל שלב יודע טילטון האם תנחתו על קלף לבן או שחור לפי מספר המהלכים שהוא ביקש מכם לבצע. מאחר שהוא יודע כי מספר המהלכים הבא, לצורך הדוגמא, יוביל אתכם תמיד לקלף שחור, הוא יכול בקלות לשלוף החוצה את אחד הקלפים הלבנים. "זו רק מתמטיקה", הוא מסביר. גאוני, נכון? עכשיו לכו תנסו את זה על חברים שלכם.

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully