וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנית איפור יצרה אשליה אופטית על פניה שזעזעה את הצופים

22.7.2021 / 0:05

המאפרת הקנדית שהפכה לאושיית רשת בכל הקשור ליצירת אשליות אופטיות באיפור הצליחה לשדרג את יצירותיה הקודמות וליצור מראה מתעתע ומטריד במיוחד על פניה. לא לבעלי לב חלש

האשליה האופטית של מימי צ'וי/tiktok/@mimles

מכורי הטיקטוק ודאי נתקלו בעבר בחלק מיצירותיה המטורפות של אמנית האיפור הקנדית מימי צ'וי, אך השבוע היא שברה כל שיא אפשרי של עצמה ויצרה אשליה אופטית על פניה שפשוט תפיל אתכם מהכיסא. ליטרלי. זה קרה לנו.

אמנית האיפור מוונקובר, קנדה, יצרה לאחרונה אשליה אופטית מתעתעת במיוחד על פניה שצברה כמה מיליוני צפיות ברשתות החברתיות. עם מעט מאוד אביזרי איפור ובלי שום שימוש בפוטושופ, היא ציירה על פניה וראשה מספר עיניים, שפתיים, אפים ואוזניים שנראים כל כך אמיתיים שקשה לזהות מה מהם אלו איבריה האמיתיים ומה צוייר על עורה.

מימי צ'וי, הידועה בשם המשתמש "mimles" ברשתות החברתיות, כתבה לצד הסרטון החדש שלה: "סמכו על האינסטינקט שלכם".

תראו את זה:

לצד הסרטון ששיתפה גם באינסטגרם היא סיפרה שחטפה סחרחורת ובחילה בהכנת היצירת המסובכת וכי לקח לה כ-8 שעות להשלימה. היא הוסיפה כי שדרגה למעשה קונספט ישן שלה, כשבעמוד תוכלו למצוא עוד מגוון אשליות אופטיות מתעתעות דומות שעשתה על פניה. בסרטון המדובר היא נראית מורחת שפתון על השפה המזויפת שלה, כשלפתע היא חושפת ששם למעשה נמצאת עין ימין שלה. עין שמאל שלה נמצאת מתחת לאחת העיניים המצוירות ואת האף והפה שלה כבר תצליחו למצוא לבד.

עוד בוואלה!

הלם! הסרטון שתוכלו להאט ולהאיץ אותו בלי ללחוץ על כלום

לכתבה המלאה

וכך היא חוזרת לעצמה:

הנה עוד יצירות מטורפות שלה:

@mimles

Collaboration with @rikilovesriki + @glamcorofficial using @nyxcosmetics ❤️‍? ##makeup ##facepaint ##mimles ##art ##trippy ##fyp ##fy ##foryoupage ##foryou

♬ Bop - HipHop Beats

הנה כמה מהתגובות לסרטון שלה:

מתבקש...

ברשת רבים נדהמו מהיצירה שלה. "זה מושלם. בכל פעם שאני מסתכלת על זה שוב אני מגלה משהו חדש", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "זה מפחיד בהתחלה. האמת שזה מפחיד גם בסוף, אבל אי אפשר שלא להתפעל מהיצירה הזאת". אנחנו בטוחים שאפילו פיקסאו היה מתרשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully