וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוף רוכב על עז: 19 מיליון צפיות לסרטון החמוד ביותר שתראו בחיים שלכם

6.10.2021 / 23:31

סרטון של גבר מאכיל עז בפירות יער הפך לויראלי לאחר שהתגלה כי על צווארה של העז תלוי קוף קטן וחמוד. המראה של השניים טועמים מפירות היער ימיס לכם ת'לב

קוף רוכב על עז/twitter.com/wapplehouse

זה אולי הסרטון החמוד ביותר שראינו עד היום: גבר בשם קריסטי פרסם בטוויטר סרטון, ככל הנראה שלו, מאכיל עז בפירות יער. הסרטון צבר יותר מ-19 מיליון צפיות בזכות הפתעה שחיכתה לו על צווארה של העז. כשהעז ניגשה אליו, גילה המאכיל שעל צווארה תלוי קוף קטן וחמוד להפליא.

תחת הכותרת "אני מסטול כרגע? מה קורה פה?" הסרטון נפתח כשהבחור נראה אוחז בידיו פירות יער וקורא לעז להתקרב. כשהעז מגיעה אליו ומתחילה לאכול מפירות היער, מתגלה לו הקוף הקטן שתלוי על צווארה. הבחור מציע מפירות היער גם לקוף ועל אף שהוא נראה לא בטוח בכך בהתחלה, הוא לבסוף שולף פרי, מתיישב על העז ומתחיל לזלול.

צפו בתיעוד הממיס:

הקוף הרכוב על עז המיס את לבבות הצופים שלא ראו את זה מגיע. רבים הודו שלקח להם זמן להבחין בקיומו של הקוף הקטן ואחרים תהו האם זה הוא שמנווט את העז או שמא הוא הבן המאומץ שלה.

היו כמה שלקח להם זמן להבחין בו

כמה שנבהלו בהתחלה:

ורבים שלא עמדו ברמת המתיקות:

הסרטון זכה ל-143 אלף ציוצים חוזרים ויותר מ-725 אלף לייקים. "אלוהים, אני מתה פה", כתבה אחת בתגובות ואחר הוסיף: "בחיים שלי לא ראיתי דבר חמוד מזה. בא לי לאמץ את שניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully