וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תעזו לנסות: האיש שיכול לסובב את הראש שלו ב-180 מעלות

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 23:09

כמעט 4 מיליון צפיות נרשמו לאדם שמסוגל לסובב את הראש שלו ב-180 מעלות כמו ינשוף ולהחזירו למצב הקודם. לפני שאתם בכלל שוקלים לנסות את זה, רופאה מזהירה: "פעלול כזה עלול להוביל לשיתוק או שבץ מוחי"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אדם שמסובב את הראש שלו ב-180 מעלות/TikTok/@sheaabutt00

במקרים רבים טיקטוק מצליחה להעשיר אותנו בידע ולהעניק לנו טיפים מוצלחים לחיים. לא במקרה הזה. בסרטון שצבר כמעט 4 מיליון צפיות ויותר מ-67 אלף לייקים, אדם אמיץ (או טיפש) במיוחד הציג את הדבר המסוכן שהגוף שלו מסוגל לעשות - כשהוא מדגים איך הוא מסובב את ראשו ב-180 מעלות ממש כמו ינשוף. לפני שאתם בכלל חושבים על זה - אל תנסו את זה בעצמכם!

הסרטון הקשה לצפייה פורסם בטיקטוק ע"י המשתמש sheaabutt00 שכתב: "טריק מסיבות! תעשו #דואט אם אתם יכולים לעשות את זה". מתחת לסרטון נכתב: "הפעלול בסרטון זה מבוצע על ידי אנשי מקצוע או בפיקוח של אנשי מקצוע. אל תנסו את זה". אלפים הגיבו לסרטון. אחד כתב: "אתה מזכיר לי את לינדה בלייר מ'מגרש השדים'. קריפי לגמרי" ואחר הוסיף: "מדובר פה בינשוף אנושי. איך הוא בכלל גילה שיש לו את הכישרון הזה? מה הוא ניסה לעשות?".

צפו בקטע המלא - ואל תנסו את זה בבית:

@sheaabutt00

party trick! #duet if you can do this

♬ Original sound - Sheabutt

אם אתם עדיין שוקלים לנסות את זה בעצמכם, ד"ר סימרן דאו, רופאת משפחה בזאווה, הסבירה ל-LADbible כי יש מעט מאוד אנשים שמסוגלים לעשות זאת מבלי לפגוע בעצמם והזהירה שניסיון לבצע את הפעלול עלול להוביל לשיתוק או שבץ מוחי. היא אמרה: "עמוד השדרה הצווארי שהוא מבנה העצם בצווארך אמור להיות מסוגל לנוע עד 90 מעלות מכל צד - זה אומר שצווארך צריך להסתובב באופן אידיאלי כך שהאוזן שלך תואמת את הכתף שלך לכל צד. כל תנועה נוספת עלולה לגרום לנזק משמעותי לחוט השדרה שלך (העצבים שיורדים כלפי מטה בתוך עמוד השדרה לשאר גופך), כמו גם לכלי הדם הגדולים שנמצאים בצוואר ומספקים חמצן למוח שלך".

היא הוסיפה: "אני חושדת שיש מעט מאוד אנשים שיכולים באמת לעשות זאת, אך אחת הסיבות שהם מסוגלים לעשות זאת נובעת ממפרקים היפר-ניידים או מהפרעות ברקמת החיבור. זה קורה כאשר השרירים, הרצועות והגידים בעלי יכולת הימתחות גבוהה יותר, כלומר ניתן לכופף את המפרקים יותר מאשר אצל בני אדם רגילים. באופן כללי, זה לא משהו שכדאי לנסות כי זה יכול להוביל לשיתוק או להפחתת אספקת דם לראש ולצוואר המובילה לשבץ מוחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully