וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הצבע האהוב עליכם מעיד על המגרעות שלכם?

16.9.2021 / 20:02

הציירת המוכשרת וכוכבת הטיקטוק שרה נעזרה בהיכרותה עם כל הצבעים הקיימים כדי לתאר מה הצבע האהוב על כל אחד מאיתנו מעיד על המגרעות באישיות שלנו - והאמת שזה נשמע די מדויק. בחנו את עצמכם

מה הצבע האהוב עליכם מעיד על האישיות שלכם?/Tiktok/sarahdipity1

אמנית אמריקאית בשם שרה שיתפה את 50 אלף העוקבים שלה בטיקטוק במבחן אישיות שבודק מה הצבע האהוב עליכם מעיד על המגרעות האישיותיות שלכם - ומתברר שהוא אומר המון.

הפרשנויות שלה אמנם אינן מבוססות על מחקרים, אך אלפים כבר העידו בתגובות שהצליחה לקלוע בדיוק למגרעות שלהם. הסרטון הראשון גרף 1.5 מיליון לייקים והביא ליצירה של 4 סרטונים נוספים העוסקים בצבעים והדפסים פחות סטנדרטיים שאתם עשויים לאהוב. מוכנים לבחון מה הצבע או הצבעים האהובים עליכם מעידים על האישיות שלכם?

חלק ראשון:

@sarahdipity1

I hope everyone knows I love you all and this is all in good fun. ##colors ##art ##artteacher ##personalitytest

♬ original sound - Sarah H

חלק שני:

ריכזנו עבורכם את פרשנותה על עשרה צבעים:

אדום - "אם הצבע האהוב עליכם הוא אדום אתם בטח חושבים שאתם מגניבים, אבל אתם פשוט אנשים שדורשים הרבה תשומת לב", אומרת שרה, "היתרון הוא שאתם כנראה טובים בקבלת החלטות".

כתום - "אם הצבע האהוב עליכם הוא כתום, אתם כנראה ממש בקטע של ספורט. אם אתם לא בקטע של כדורגל או לא אוהבים לצפות בספורט, אז אתם פשוט אוהבים להפוך כל דבר לתחרות. אתם כנראה מהאנשים האלה שמאתגרים אחרים לאכול איתכם חריף במסעדות".

ירוק - "אנשים שהצבע האהוב עליהם הוא ירוק בדרך כלל אוהבים טבע או אוהבים להגיד שהם אוהבים טבע. הם גם אף פעם לא יגידו שהצבע האהוב עליהם הוא ירוק, אלא גוון ספציפי של ירוק. אם הם רק אומרים ירוק אז הם משקרים. עם אנשים שהצבע האהוב עליהם הוא טורקיז כדאי שתהיו מדויקים, הם לא אוהבים ירוק, הם לא אוהבים כחול, הם אוהבים טורקיז. תדייקו. חוץ מזה הם קצת אובססיביים לים".

כחול - "אם הצבע האהוב עליכם הוא כחול, כלומר כחול-כחול, אתם כנראה האדם הממוצע ביותר בעולם. אם אתם אוהבים גוון משוגע של כחול אבל אומרים שהצבע האהוב עליכם הוא כחול, אתם רוצים שאנשים יתעסקו בעניינים שלהם ויניחו לכם. אם אתם אוהבים גוון מסויים של כחול ומתעקשים לתאר לאנשים אותו, אתם כנראה אנשים שיש להם רקע אומנותי, אבל אתם גם חשוב לכם לדייק במידע שאתם נותנים. אתם לא יכולים לסבול חוסר דיוק הכי קטן שיש. כשאתם צופים בסרטי מארבל אתם מתעקשים שלא ליהנות מזה אלא להגיד לאנשים על כמה שזה לא תואם לקומיקס. אם הצבע האהוב עליכם הוא כחול כהה, אתם פשוט אוהבים להתווכח עם אנשים".

סגול - "לאנשים שהצבע האהוב עליהם הוא סגול יש טעם מאוד יוקרתי, אבל לא כמו שאתם חושבים. הם אולי לא אוספים פרטי גוצ'י, אבל יש להם סוג מסוים של קטשופ והם לא יתפשרו על שום סוג אחר".

והפרשנות שלה לאוהבי הצבעים הלא מסורתיים:

@sarahdipity1

The non traditional color personality test. I have really enjoyed these. ##personalitytest ##art ##colors ##artistsoftiktok

♬ original sound - Sarah H

ולחובבי ההדפסים והצורות:

@sarahdipity1

I had a lot of requests for this one, so here it is. ##art ##artteacher ##personalitytest ##dadjokes

♬ original sound - Sarah H

שחור - "אם הצבע האהוב עליכם הוא שחור, אתם עשויים לחשוב שאתם מתוחכמים, אבל יתכן שאתם רק מנסים להיות. או שאתם אוהבים ללבוש חליפה ועניבה בסגנון איש עסקים כזה".

ורוד - "אנשים שהצבע האוהב עליהם הוא ורוד הם באמת אנשים מתוחכמים והם מאוד מגוננים על הצבע שלהם. יש שני סוגים של אנשים 'ורודים': אנשים שמאוד מחוברים לצד הנשי שלהם או אנשים שכל דבר אצלהם ורוד, שיער, אופניים, תיק, בגדים...".

לבן - "אם הצבע האהוב עליכם הוא לבן יתכן שאתם פסיכופתים, אבל שימו לב. פסיכופתיות זה ספקטרום. יתכן שאתם מסוג הפסיכופתים אלה שאוכלים אנשים או מסוג הפסיכופתים שאוכלים בוריטו מהצד או אוכלים פיצה מהחלק הקשה".

והפרשנות שלה לצבע הצהוב:

@sarahdipity1

Reply to @mack_makes ##greenscreen hopefully I fixed it.

♬ original sound - Sarah H

צהוב - "אם הצבע האהוב עליכם הוא צהוב, אתם כנראה אנשים אופטימיים ובמצב רוח טוב, אבל לפעמים זה יכול להתבטא באופטימיות רעילה. אי אפשר להגיד להם את זה כי זה לא פשע להיות מאושר. מצד שני, אם האדם שאוהב צהוב עצבני ונמצא במצב רוח רע, זה כמעט בלתי אפשרי לעודד אותו. הם יודעים מה זה אושר ומסרבים לחזור אליו".

צבעי הקשת - שרה טוענת שאנשים המעידים על עצמם שהם אוהבים את כל צבעי הקשת הם אוהבים אסתטיקה או אמנים, אבל זה גם מעיד על כך שהם גרועים בקבלת החלטות. אנשים שאין להם צבע אהוב כי הם פשוט לא אוהבים שום צבע, לדבריה, "הם פשוט חייזרים מהחלל החיצון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully