וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תנסו את זה בבית: טריק הלשון שעורר תגובות סוערות ברשת

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 0:15

משתמשת הטיקטוק חלקה את כישרונה הייחודי והמעט מבחיל עם עוקביה - כולל תגובות מזועזעות של מקורביה למראה הטריק. זהירות: הסרטון לא קל לצפייה

טריק הלשון המצמרר/karalane90/TIKTOK

למשתמשת הטיקטוק קארה סינגס יש כישרון יוצא דופן שהצליח לעורר בחילה אצל רבים שנחשפו לסרטון שלה. היא החלה להשוויץ בו לאחר שנחשפה לסרטון אחר שאתגר אנשים לשתף ביכולות היוצאות דופן שלהם.

בסרטון המקורי שלה, שצבר כבר יותר ממיליון צפיות בטיקטוק, היא מספרת שהיא מכירה רק אדם אחד בעולם מלבדה שיודע לעשות זאת ושהיא מקבלת על זה תגובות משעשעות מאנשים. היא אומרת: "זה יותר מהנה בשבילי מאשר בשבילם. יתכן שזה יגעיל אתכם קצת אז אני מצטערת על זה מראש". מיד לאחר מכן היא מציגה את ה"כישרון" שלה: היא מסובבת את הלשון לאחור ומכסה באמצעותה את פתח גרונה לחלוטין, כשהענבל בולט מלפנים. אל תנסו את זה בבית!

זהירות, זה דוחה:

מאוחר יותר היא פרסמה סרטוני תגובה של מקורביה למראה הבאמת מטריד הזה, כשכולם הביעו סלידה מזה.

והתגובות:

גם ברשת נרשמו תגובות דומות: "איכסססס, אבל למה?!", כתב אחד ואחר הוסיף: "רק אני חושב מה יקרה אם הלשון תתקע שם?!". אחר הוסיף: "בטח כל מי שצפה בסרטון ניסה לעשות את זה. זה מסוכן. היא יכולה לבלוע את הלשון ולהיחנק". אחר תהה: "איך בכלל הבנת שאת מסוגלת לעשות את זה?! בטח הלב שלך נעצר כשעשית את זה לראשונה".

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully