וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הוא עושה את זה?! קסם הקשית שמטריף את הרשת

עודכן לאחרונה: 9.4.2021 / 11:00

הקוסם הצעיר טום בולטון הצליח לרתק מיליוני צופים עם קסם הקשית ובקבוק הבירה שלו, כשרבים ניסו לפענח כיצד הוא עושה את זה. הנה עוד כמה מקסמיו המרתקים

קסם הקשית. Tiktok/tomboltonmagic, צילום מסך
קסם הקשית/צילום מסך, Tiktok/tomboltonmagic

לטום בולטון יש אלפי עוקבים בטיקטוק, שם הוא מפרסם בקביעות סרטונים שלו מבצע טריקים ואשליות אופטיות מרתקות. אחד הטריקים האחרונים שלו הותיר את הצופים לא רק המומים, אלא גם נואשים לגלות - כיצד הוא עושה זאת?

בסרטון הקצר שזכה לכ-2 מיליון צפיות, ניתן לראות את הקוסם הצעיר אוחז בבקבוק בירת באדוויזר ובו קשית פסים המבצבצת משני הצדדים. כשהוא מציג את הבקבוק למצלמה, אומר טום: "זה מה שנקרא אשליה. לכם זה נראה כאילו הקשית הזו עוברת דרך הבקבוק, אבל כשנוציא את הקשית החוצה, אתם תראו שאין חור בבקבוק בכלל". הוא שולף את הקשית ומוזג לעצמו כוס בירה: "למעשה, אתם יכולים אפילו לשפוך קצת ככה. לחיים".

צפו בטריק המפתיע שלו:

אנשים הודו בתגובות שצפו בסרטון מספר פעמים ועדיין לא הצליחו לפענח כיצד הוא עושה את זה. מרבית הצופים טענו שמדובר בבקבוק מיוחד, שחלקו התחתון ריק ויש בו חריץ וחלקו העליון כולל תא עם המשקה.

אחד כתב: "יש חוצץ באמצע הבקבוק. הפנים מתחת לחוצץ ריק ויש תא מעל החוצץ עם בירה". אחר טען שמדובר בכלל בתרמית שיוצרה במחשב: "זו לא אשליה, זה נקרא 'אדובי אפטר אפקטס'". אחד הוסיף: "אם תעצרו את הסרטון בזמן, תוכלו לראות את החריץ דרכו הוא מעביר את הקשית. זה מעגל קטן". צופה נוסף חשד: "למה לא הצלחת פשוט לשלוף את זה ישר? למה היית צריך לסובב את הקשית בסוף?".

הנה עוד כמה טריקים מהפנטים שלו:

טריק הקלף:

טריק היין:

תראו איך הוא פותר קוביה הונגרית בפה שלו:

וכאן הוא מצליח לסובב את המפתח:

כאן הוא נעזר בכלב החמוד שלו:

@tomboltonmagic

Blink and you'll miss it!

♬ Cradles - Sub Urban

רבים מהצופים בסרטונים שלו טוענים שהם ערוכים היטב כפי שרבים עושים זאת בטיקטוק - רק שאצלו התזמון מדויק יותר ולכן קשה לעלות את זה. מה אתם אומרים - איך הוא עושה את זה?

אוהבים קסמים? הנה עוד כמה שיטריפו אתכם

איך הוא עשה את זה? צפו בקוסם שניסר את בתו התינוקת לשני חלקים

חובת צפייה: קוסם משכנע אדם שהוא בלתי נראה - והתגובה שלו קורעת מצחוק

התרגיל שמשגע את הרשת: בלעה בלון באורך 1.20 מ' - ונשארה בחיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully