וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עומד מאחורי הסרטון של האישה שנוהגת בשמיים?

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 0:14

יותר מ-7 מיליון צפיות קיבל סרטון הטיקטוק של צעירה הנראת נוהגת בין עננים בשמיים, כשהג'יפ שלה והרקע אמיתיים לגמרי. האם תצליחו להבין מה לא "תקין" בסרטון לפני שהוא מסתיים?

הסרטון של האישה שנוהגת בשמיים - בין העננים/hannahcolby_

להאנה קולבי בת ה-22 מסן דייגו, קליפורניה, בכלל לא היה טיקטוק עד שהיא פרסמה את הסרטון המהפנט הזה. בזכות סרטון אחד בלבד היא צברה מיליוני עוקבים חדשים והיא מתקשה לעכל את ההתלהבות סביבה. בסרטון נראית האנה יושבת מאחורי ההגה ברכבה ונוהגת לה בין עננים בשמיים. הסרטון נפתח כשהאנה נראית מעופפת בין העננים הלבנים על כביש מהיר בשמיים ומוציאה אפילו יד מהחלון כדי ליהנות מהרוח. הצופים בסרטון השוו את הג'יפ שלה לרכב המעופף ב"הארי פוטר וחדר הסודות".

הצעירה שנוהגת "בשמיים". hannahcolby_, Giphy
הצעירה שנוהגת "בשמיים"/Giphy, hannahcolby_

על אף שזה ממש נראה שהיא מעופפת בשמיים - היא למעשה לא, אם כי גם הרכב וגם הרקע אמיתיים לגמרי. בהמשך הסרטון, שצולם ב-20 בפברואר, ניתן לראות את הכביש עליו היא נוסעת במעלה הר האליקלה, שבמאוואי, הוואי. ההר משתרע לגובה של יותר מ-3,000 מטרים ופסגתו מוקפת בעננים - מה שיוצר את האשלייה כאילו היא מעופפת בשמיים. "הייתי בטוח שהמכונית טסה. חשבתי שזו סצינה מהארי פוטר או משהו כזה", כתב אחד ואחר הוסיף: "אז זו לא המכונית המעופפת מהארי פוטר?".

צפו בקטע המלא והמהפנט

האנה, העובדת כמלצרית, סיפרה ל- Jam Press: "זה בהחלט נראה כאילו המכונית עפה! אני יודעת שהרבה אנשים התאכזבו כשראו בסוף הסרטון שאני למעשה על הכביש ולא טסה באוויר". היא הוסיפה: "זו הייתה הפעם הראשונה שלי במאוואי. הר האליקלה היה בראש הרשימה שלי כאטרקציה שאני חייבת לבקר בה. נסעתי לשם עם חברים לקראת השקיעה כדי לצפות בה. הסרטון מצולם בכביש היחיד שמוביל לפארק שבראש ההר והוא מעביר בדיוק את ההרגשה שלנו כשהגענו לשם. הרגשנו בעננים. זו הרגשה מטורפת להביט בשמיים ולדעת שאתה ממש יכול להגיע אליהם עם הרכב שלך. הגענו מאוד גבוה, היה אפילו קשה לנשום שם מכיוון שהתחיל להיות מאוד קר ברגע שהשמש התחילה לרדת".

עוד בוואלה!

שובו של הבאבלס - עכשיו במשחקים

לכתבה המלאה

היא יצאה גם לטיול רגלי:

האנה פתחה במיוחד את חשבון הטיקטוק שלה רק בשביל לפרסם את הסרטון הזה - והייתה מאוד מופתעות מהתגובות החיוביות שהוא קיבל. היא סיפרה: "אני המומה מהפופולריות של הסרטון. צילמתי אותו בהתחלה רק כדי לשלוח לכמה חברים בסנאפצ'ט. לא שמתי לב כמה מגניב זה נראה עד שפרסמתי אותו וקיבלתי כמות עצומה של תגובות מחברים שאמרו לי עד כמה הם נהנו מהסרטון. לא היו לי עוקבים ולא סרטונים אבל פרסמתי את הסרטון בלי הרבה מחשבה והוספתי כמה האשטגים. נסענו אחר כך לחוף, שם לא הייתה הרבה קליטה, וכשיצאנו משם מאוחר יותר באותו יום, הצלחתי לבדוק מה קורה ברשת והסרטון כבר צבר מעל למיליון צפיות. ביליתי המון זמן בשנים האחרונות בנסיעות ואני ממש מתרגשת שיש לי עכשיו קהל גדול לחלוק איתו כמה מהחוויות המגניבות שעברתי במסעותיי בעולם".

ככה נראים העננים המרקדים בפסגת ההר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully