וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשליה אופטית של בית מסתובב כשחולפים לידו עלולה להיות מסוכנת

25.2.2021 / 23:39

משתמשת טיקטוק שיתפה סרטון של בית באוסטרליה שנראה כאילו הוא זז כשחולפים על ידו וברשת מודאגים מההשלכות שלו על נהגים

בית שנראה כאילו הוא מסתובב/@hazelann820

בית רפאים עתיק זכה למיליוני צפיות בטיקטוק לאחר שכולם הסכימו שנראה שהבית מסוגל לזוז ממקומו. בסרטון שפרסמה משתמשת הטיקטוק הייזל אן (hazelann820), ניתן לראות את הבית האוסטרלי מסתובב ב-180 מעלות בזמן שחולפים לידו עם הרכב. אנשים נטרפו על דעתם כשהבחינו בבית המסתובב ורבים חוששים ש"יכולתיו" יהפנטו את הנהגים החוצים בכביש המהיר שמולו ויגרמו לתאונות.

הבית, שנמצא בשדה פתוח ליד שדה התעופה בנקסטאון באוסטרליה נראה כמו כל בית אחר בהתחלה, אבל כשחולפים על פניו - מבינים שהוא ממש לא בית רגיל. הייזל תיעדה את הבית ממושב הנוסע ברכב בזמן שחלפה על פניו ואכן נראה שהבית מסתובב לכיוונה. היא כתבה: "האשליה האופטית של הבית המסתובב תמיד מטריפה אותי". הסרטון צבר יותר מ-245 אלף לייקים ועוד אלפי תגובות. אחד כתב: "כן! אני מכיר את זה. גם אותי זה מטריף כל פעם מחדש. זה משוגע! מי שעיצב/בנה את זה, עשה את זה כל כך חכם!" ואחר הוסיף: "אני צופה בזה בלופים כבר חצי שעה". אחרים התייחסו לסכנה שבנהיגה באזור: "הייתי עושה שם תאונה בכל פעם מחדש", כתב אחר ואחר הוסיף: "אני מהמר שזה גורם לכמה תאונות טובות בשנה". אדם נוסף כתב: "זה מפגע בטיחותי. חייבים להעיף את זה".

צפו בבית המסתובב:

ככה זה נראה מקרוב

הבית המכונה "הבית המסתובב האייקוני" נוצר על ידי האמנית האוסטרלית רג'ינה וולטרס. זהו יצירה מחודשת של האנגר מטוסים שתוכנן להיראות כמו בית משנות הארבעים. הקונספט נגזר מעבודתם של מספר אמנים שונים מ"קבוצת ההסוואה של סידני", שעל פי חשבון האינסטגרם שלהם "משתמשים בטכניקות ושיטות עיצוב שונות למטרות הסוואה והונאה של תוקפים".

ובנסיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully