וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשליה אופטית מטורפת: בהו בנקודה למשך 10 שניות - מה אתם רואים?

16.2.2021 / 0:00

לכאורה מדובר בתמונה של נקודה שחורה על קיר צבעוני - אך אם תבהו בנקודה השחורה למשך 10 שניות, התמונה תשתנה לכם מול העיניים. אתם חייבים לנסות את זה

תמונה שפורסמה ברשת עוררה לא מעט רעש לאחר שגולשים שצפו בה סיפרו שהתמונה השתנתה לנגד עיניהם. בתמונה מופיע קיר צבעוני מטושטש עם נקודה שחורה במרכזו. בפוסט שפורסם בטוויטר וצבר מאז אלפי צפיות התבקשו הגולשים לבהות בנקודה השחורה למשך 10 שניות ולספר מה הם רואים. לפני שנחשוף בפניכם מה בדיוק קורה שם, נסו בעצמכם. בהו בנקודה השחורה למשך 10 שניות ותראו מה קורה.

אשליה אופטית: הנקודה הנעלמת. astaloswebos/Twitter, צילום מסך
אשליה אופטית: הנקודה הנעלמת/צילום מסך, astaloswebos/Twitter

נו, מה ראיתם?

כלום. שום דבר לא קרה
הצבעים נעלמו! זה מטורף
שדות, פרחים, יצורי ענק יורקים אש
7279 משתתפים

לדברי המשתמש שפרסם את האשליה האופטית הנדירה הזאת, הצבעים שעל הקיר נעלמו. גם לכם זה קרה?

אל דאגה, הראייה שלכם בסדר גמור. המשתמש astaloswebos הסביר בדיוק כיצד זה עובד: "העין יכולה לראות כראוי רק באזור קטן של הרשתית, אז כדי לראות את כל התמונה, עלינו להזיז את העין. כאשר אנו מכריחים את העין לבהות בנקודה ספציפית, המוח בונה את יתר התמונה על פי מה שהוא רואה סביב הנקודה, שזה רק צבע בז'".

חלק מהמשתמשים התקשו לראות את זה קורה. אחד שאל בדאגה: "הצבעים לא נעלמים לי. אולי יש לי בעיית ראייה?" ושני הוסיף: "אני לא מצליח לבהות אפילו 10 שניות בנקודה הזאת. אני מאבד ריכוז". אחרים ראו את זה והגיבו בהיסטריה. "איך לעזאזל?! ראיתי את זה! וואו!", כתב אחד ואחר הוסיף: "מי שלא מצליח שינסה שוב. לי זה לקח כמה ניסיונות אבל זה פשוט מטורף!". אדם נוסף כתב: "אצלי הצבעים דעכו כמעט לגמרי, אבל עדיין הצלחתי לראות אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully