וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה שהתלוננה על עייפות כרונית הציבה מצלמה ונדהמה לגלות מה מפריע לשנתה

3.2.2021 / 0:22

אישה שהתלוננה על עייפות כרונית ניסתה להבין מדוע היא לא ישנה טוב בלילה והציבה מצלמה שתעד את שנתה. למחרת היא צפתה בתיעוד וגילתה מי האשם בכך

משתמשת טיקטוק גילתה מה מונע ממנה לישון טוב בלילה/Tiktok/@susieandmollie

אישה בריטית פרסמה סרטון בטיקטוק בו סיפרה שלאחרונה היא מתעוררת עייפה מאוד ללא שום סיבה מוצדקת. לדבריה, היא הולכת לישון מוקדם ומתעוררת רק לאחר שינת לילה ארוכה. לכן היא הייתה חייבת לבדוק מה קורה במהלך הלילה שמפריע לגוף שלה לנוח כמו שצריך. היא הציבה מול המיטה שלה מצלמה עם ראיית לילה והמתינה לבוקר למחרת כדי לבדוק במה מדובר. רק אז היא גילתה מי האשם האמיתי בעייפות הכרונית שלה: החתול שלה.

בסרטון ניתן לראות את החתול שלה, ג'ינג'ר, עולה על המיטה ומתחיל להקיש ברגליו על ידה. הוא ממשיך לדחוף אותה ולהפריע לה במשך 4 שעות רצופות, החל מהשעה 11 בלילה ועד 3 לפנות בוקר. מתוך שינה נראית האישה מנסה להרגיע את החתול שלה אבל הוא ממשיך בשלו ומונע ממנה להיכנס לשינה עמוקה. בתחילת הסרטון היא כתבה: "אני כל כך עייפה בבוקר, ידעתי שמישהו מנסה להעיר אותי אז הצבתי מצלמה עם ראיית לילה כדי לבדוק מה בדיוק קורה שם...".

צפו בקטע המלא:

הסרטון צבר כ-40 אלף לייקים וזכה למאות תגובות מבעלי חתולים ברחבי העולם, שניסו לגרום לה להרגיש טוב יותר עם החתול הלא מנומס שלה, רבים ניצלו את ההזדמנות לחלוק חוויות דומות. "החתולה שלי גם עושה את זה! לפעמים היא מטרידה אותי כל הלילה. קראתי שזה בגלל שהיא מבוגרת וכנראה סובלת מדמנציה ולפעמים מבולבלת", כתב אחד. אחר הוסיף: "לפחות שלך מבקש תשומת לב ממש לידך. שלי פשוט עושה רעש כשהוא מפיל דברים, מגרד את השטיח או מכה בתריסים". אדם נוסף כתב: "שלי פשוט קופץ עליי והולך לישון. הוא כמו שמיכה. אני לא יכול לזוז כשהוא עליי".

אחרים ניסו להסביר את התנהגותו הביזארית של החתול. "ככה אחד מחבריי גילה שיש לו דום נשימה בשינה. חתול העיר אותו בכל פעם שהוא הפסיק לנשום", כתב אחד ואחרת הסכימה: "את נוחרת? האם נבדקת לאחרונה לדום נשימה בשינה? לפעמים חתולים בודקים מה מצבכם כי הם מודאגים ממך. מומלץ לבדוק".

משתמשת טיקטוק גילתה מה מונג ממנה לישון טוב בלילה. Tiktok/@susieandmollie, צילום מסך
הנה האשם - או זה שמנסה להציל את חייה?/צילום מסך, Tiktok/@susieandmollie

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully