וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקח לי 45 דקות לראות את זה": תמונת הויסקי שהטריפה את הרשת

23.2.2021 / 11:02

בתמונה הבאה ניתן לראות בבירור שלושה חברים מרימים לחיים עם בקבוקי ויסקי קטנים - אך אם תביטו היטב תגלו כי הורמו ארבעה בקבוקים. האם תצליחו למצוא מה עומד מאחורי התמונה המתעתעת הזאת?

התמונה הבאה פורסמה בסוף השבוע ברשתות החברתיות, עוררה המון רעש ותאמינו לנו שהיא גם הולכת להטריף את דעתכם. מבלי למסור יותר מדי פרטים שיהרסו לכם את ההפתעה, נפתח בתיאור של מה שברור לכולנו בתמונה הזאת. מה שודאי תראו בה זה בחור מזוקן עם כובע ומשקפיים מרים לחיים עם שני חברים שניתן לראות רק את הזרועות שלהם. אולם, במרכז התמונה מופיעים ארבעה בקבוקי ויסקי ולא שלושה. השאלה היא איך זה הגיוני? הבקבוק מרחף? אחד החוגגים מחזיק בשני בקבוקים או שמא קורה שם דבר חשוד אחר? הביטו בתמונה ונסו לפענח בעצמכם.

אשליית הויסקי. Reddit, צילום מסך
אשליית הויסקי/צילום מסך, Reddit

משתמש הטוויטר שפרסם את התמונה כתב לצידה: "המוח שלי מסרב להאמין שיש ארבעה אנשים בתמונה הזאת" וברשת אכן נותרו מבולבלים בניסיון למצוא את האדם הרביעי האוחז בבקבוק. אחד כתב: "אני מבולבל... למה יש רק 3 ידיים ו-4 בקבוקים?" ואחר הוסיף: "אני מסתכל על התמונה הזאת ושואל את עצמי האם אני עיוור או שקורה כאן משהו מעבר?". אדם שלישי ויתר וכתב: "לא, אני לא מצליח לראות את זה".

עוד בוואלה!

בחנו את עצמכם: האם אתם חכמים יותר מהילדה החכמה ביותר בבריטניה?

לכתבה המלאה

והנה זה מקרוב:

אשליית הויסקי. Reddit, צילום מסך
אשליית הויסקי/צילום מסך, Reddit

מוכנים להיות בשוק של החיים שלכם? הגדילו את התמונה והביטו היטב בצד השמאלי שלה. רואים את הזרוע של האדם הרביעי? חדי ההבחנה יצליחו לראות שם שרוול מוסווה היטב המתחבר לכפפה כחולה שגם מוסווה בחצאית הסקוטית של הבחור המזוקן. לאלו שעדיין מתקשים לראות את זה - סימנו לכם את הזרוע שלו בתמונה.

אשליית הויסקי. Reddit, צילום מסך
הלם!/צילום מסך, Reddit

הצלחתם לראות את זה?

לא! כבר שעה שאני שובר ת'ראש
כן, אבל לקח לי זמן להבין מה קורה שם
כן, במבט שני כבר קלטתי במה מדובר
1974 משתתפים

אחד תיאר את הרגע בו הבחין בטעות: "עשיתי זום לתמונה, בהיתי באצבעות הכחולות האלה במשך 30 שניות בניסיון להבין מה קורה שם. התחלתי לחשוב על כל מיני אופציות. אולי יש שם ילד שמסתתר מתחת לאשכול הידיים? אולי מישהו עומד מאחורי הבחור בכתום? ואז ראיתי את זה". אחר כתב: "זו הפעם הראשונה שראיתי הסוואה שבאמת עובדת" ואחר הוסיף: "מי שלובש דבר כזה מחריד, עדיף שלא יראו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully