וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחנו את עצמכם: האם אתם חכמים יותר מהילדה החכמה ביותר בבריטניה?

19.2.2021 / 0:01

ילדה בת 4 שהתקבלה לארגון המחוננים הבינלאומי "מנסה" כשהייתה רק בת 3 יצרה חידון ידע כללי כדי לבחון האם אתם חכמים כמוה. בחנו את עצמכם

האם אתם חכמים יותר מהילדה החכמה ביותר בבריטניה? הילדה המבריקה דייאל קאור יצרה חידון עבור קוראי "סאן" הבריטי על כמה מהנושאים האהובים עליה - וספק אם תצליחו לעמוד באתגר שלה, על אף שהיא רק בת 4.

דייאל עלתה לכותרות לאחרונה לאחר שדווח כי עברה את מבחן הקבלה לארגון המחוננים הבינלאומי "מנסה" כשהייתה רק בת 3. דייאל הוציאה 145 במבחן האיי קיו שלה, כשציון הכניסה ל"מנסה" עומד על 140. אביה, סרב סינג בן ה-40 העובד במשרד הבריאות והרווחה מאמין שהיא הילדה החכמה ביותר מבנות גילה. הוא אמר: "ידעתי שהיא מיוחדת מגיל מאוד צעיר. בגיל שנה היא יזמה בעצמה משחק פיקאבו וכשמלאו לה 14 חודשים היא כבר אייתה מילים בעלות שלוש אותיות. ביצענו לה הערכה בידי פסיכולוג שקבע כי היא נמצאת ב-0.1 אחוז העליון באוכלוסייה".

דאייל קאור היא הילדה החכמה ביותר בבריטניה. SWNS: SOUTH WEST NEWS SERVICE, אתר רשמי
דאייל קאור היא הילדה החכמה ביותר בבריטניה/אתר רשמי, SWNS: SOUTH WEST NEWS SERVICE

לעתים קרובות היא מציפה את הוריה בצימאונה לידע, כך סיפרה אמה, ראזבינדר קאור בת ה-31, עורכת דין במקצועה. היא סיפרה: "בבקרים היא שואלת 'מה תלמדי אותי היום?'. אני עושה גוגל כדי לענות לשאלות שלה. אני כבר לא עומדת בקצב". האם אתם תעמדו? ענו על החידון שיצרה דייאל והוכיחו שאתם חכמים לפחות כמוה.

עוד בוואלה!

האם תצליחו למנות את שמות 16 סרטי האימה המסתתרים בתמונה?

לכתבה המלאה

מה קרוב יותר לכדור הארץ?

השמש
הירח
הכוכבים שבשמיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully