וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשתראו את החיות האלה ללא שיער - אתם תהיו בהלם

עודכן לאחרונה: 8.7.2021 / 23:58

אי פעם תהיתם איך נראה ינשוף ללא נוצות, דוב ללא פרווה או סוס קירח? סדרת סרטונים מדהימה מציגה איך נראות מספר חיות במציאות - ללא פרווה, שיער או נוצות והם הותירו עשרות מיליוני צופים בהלם מוחלט. צפו בסרטונים ותבינו למה

בעלי חיים שמעולם לא ראיתם בלי שיער/@meganmota

השיער קיים כדי להגן עלינו ועל בעלי החיים. החל מקשקשים ועד פרווה וקוצים - אותה שכבה חיצונית על בני אדם והחיות היא חשובה. אפילו שיער האף שלנו עוזר ללכידת חיידקים, למשל.

עבור בעלי החיים, השיער, הפרווה, הנוצות והקוצים משרתים פונקציות רבות - הגנה מפני השמש, עוזרים לאיטום חום כשקר, מאפשרים להם לנווט בסביבה, לשמור על שכבת העור התחתונה שלהם יבשה ואפילו לשמש כהסוואה. לכן זה זה חיסרון אמיתי אם הם צריכים להסתדר בלעדיו.

מוטציות גנטיות, התקרחות, פציעות, לחץ ואירועי חיים אחרים עלולים לגרום לבעלי חיים להיות "קירחים". ובעוד שחלקם מסתדרים ככה בסדר גמור, אחרים סובלים. אבל דבר אחד בטוח, קשה מאוד לזהות יצורים פרוותיים בדרך כלל ללא פרוותם!

את זה בדיוק מגלה סדרת סרטונים שעלתה לטיקטוק וצברה עשרות מיליוני צפיות כיוון שהיא חושפת כמה חיות משונות במיוחד שלבטח לא דמיינתם מעולם איך הן נראות "ערומות", כמו למשל ינשוף ללא נוצות, או דוב, שיפנזה וסוס קירחים.

צפו בסרטונים

מוכנים לראות שימפנזה וסוס קירחים?

ומה עם קוף וסנאי?

וגם דביבון וארנב

האם זה אמיתי?!?

ככל הידוע לנו, הינשוף שמוצג בסרטון הוא לא יצור חי, אלא ככל הנראה פוחלץ או פסל של ינשוף קרח, אבל מומחים מסכימים שכך ינשוף ייראה ללא נוצותיו.

לעומת זאת הדוב הוא למעשה דובה בשם דולורס שהיא ועוד כמה דובות נפגעו מנשירת שיער פתאומית בגן החיות בלייפציג, גרמניה. ישנם מומחים המאמינים כי הדבר נגרם על ידי פגם גנטי, אך נראה כי הן לא סבלו מנזקים נוספים למעט פריחות וגירויים בעור כתוצאה מאיבוד הפרווה.

גם הארנב הוא אמיתי והיה כוכב רשת לאחר שנולד קירח ב- 2009. למזלו הסתבר שזה היה רק ​​מצב זמני ואחרי כמה חודשים הוא גידל פרווה רכה כמו שאר אחיו.

גם שאר בעלי החיים בסרטונים הינם אמיתיים לגמרי ורובם סובלים מנגעים טפיליים או פגמים גנטיים שגרמו להם לאבד את שיערם ופרוותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully