וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה ששיגעה את כולם: האם תמצאו איפה מתחבא החייל?

31.12.2020 / 0:02

חייל שהוא חלק מכוח משימה סודי של הצבא הבריטי שנאבק בטרור, לבוש בגדי הסוואה מסתתר בתוך שטח מלא עצים ואבנים ואנשים התבקשו למצוא אותו. גורם צבאי: "עם קצת יותר הסוואה, המשימה היא בלתי אפשרית"

חייל מארינס מתרגל הסוואה/Brent Downing

תמונה של צלף שמתחבא ביער גרמה לאנשים לגרד את ראשם בניסיון לאתר אותו. התמונה תוכננה כדי להדגים כמה קל לחיילים להיעלם כשהם לובשים בגדי הסוואה שמתאימים לסביבה בה הם נמצאים.

חייל בריטי מתחבא עם בגדי הסוואה. SRS, אתר רשמי
אז איפה החייל מסתתר?/אתר רשמי, SRS

החייל, חלק מרגימנט הסיור המיוחד של הצבא הבריטי שנלחם בטרור, או ה-SRS, הצליח להתערבב בתוך הסביבה שלו כשהוא עוקב אחרי תנועות חשודות של האויב, כך תואר בדיילי סטאר. חבריו לשירות ב-SRS, פועלים כרגע בעיראק, אפגניסטן וסוריה והם מסגלים לעצמם תחפושות כמו תלבושות ערביות ואפגניות מסורתיות ושמלות וילבשו גם בוראקה מלאה כדי להתערבב בסביבה שלהם. אלא שהחייל התחבא כל כך טוב, שהבריטים שהיו אמורים לנסות לאתר אותו לא הצליח.

האם אתם הצלחתם למצוא אותו?

מקור צבאי מסר: "לוחמי SRS מצליחים לבצע את המשימות שלהם כמעט בכל סביבה, מדבר, הרים, שטחים מישוריים ואפילו בשטחים עירוניים. זה אומר לפעמים להתחבא בתוך שטח פתוח. בתמונה הזאת, החייל משתמש בתלבושת אפקטיבית שמאפשרת לו להיעלם. עם קצת יותר הסוואה, זה היה ממש בלתי אפשרי לאתר אותו".

עוד בוואלה!

אתגר לסוכנים בלבד: האם תצליחו לפצח את הקוד המוצפן שעל כרטיס חג המולד הזה?

לכתבה המלאה

הנה הוא

חייל בריטי מתחבא עם בגדי הסוואה. SRS, אתר רשמי
חייל בריטי מתחבא עם בגדי הסוואה/אתר רשמי, SRS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully