וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידת ההיגיון שרק גאון אמיתי יצליח לפתור

עודכן לאחרונה: 30.9.2021 / 23:49

לשלושה מהנדסים לקח כמעט 3 דקות לפתור את חידת ההיגיון המאתגרת הזאת. האם תעשו את זה יותר טוב מהם?

חידת ההיגיון שרק גאון אמיתי יצליח לפתור/tiktok.com/@karingendi

חידת היגיון קשה מאוד לפיצוח מופצת בטיקטוק בשבועות האחרונים - ולמקרה שלא נתקלתם בה, הנה לכם אפשרות לבחון את עצמכם. משתמשת הטיקטוק קארין גנדי הציגה את החידה בפני שלושה סטודנטים להנדסה, מהחכמים בכיתה, ואתגרה אותם לפתור אותה בפחות מ-3 דקות - עד שסרטון הטיקטוק יסתיים. השלושה שברו את הראש במשך כמעט 3 דקות ולבסוף, רגע לפני שהזמן נגמר, אחד מהם הצליח לעלות על הפתרון המפתיע.

מוכנים לבחון את עצמכם?
החידה היא כזאת: על הדף הבא כתובים המספרים "100" ו-"100". האתגר הוא להפוך את הכתוב ל-200 בהוספת קו אחד. כדי לפתור את החידה עליכם לצפות בסרטון הבא ולהאזין להנחיות שלה:

צפו ונסו לפתור את החידה לפני שהסטודנטים עושים זאת:

@karingendi

It took 3 engineers to figure this out

♬ original sound - Karin Gendi

שוברים את הראש? לא סתם אמרנו לכם לצפות בסרטון ולהאזין להנחיות שלה. שימו לב שאת החידה מומלץ לקרוא באנגלית, כפי שקארין מציגה בפניהם:
"If you can turn this into two hundred with one line, I'll give you what ever you want" (אם תוכלו להפוך את זה למאתיים עם קו אחד, אתן לכם מה שאתם רוצים).

קחו עוד דקה לחשוב על זה.

השעון רץ

גיף של ג'ים מ"המשרד" עם שעון. Giphy
גיף של ג'ים מ"המשרד" עם שעון/Giphy

נגמר הזמן! נעבור לפתרון?

שניות ספורות לפני שהזמן נגמר לשלושת הסטודנטים המבריקים, אחד מהם הצליח לעלות על הפתרון. אנחנו מקווים שגם אתם שם בבית הצלחתם. אלו שלא - בואו נגלה לכם.

כל שעליכם לעשות הוא להוסיף קו אופקי מעל (או על) הספרה "1" ב-"100" הראשון, כך שלמעשה מתקבלת לכם המילה TOO, כלומר TOO 100 (two hundred). גאוני נכון?

הצלחתם לפתור את החידה?

כן, בקלות
כן, אבל שברתי את הראש עליה דקות ארוכות
לא, איך?! זה ממש קשה
1249 משתתפים

הסרטון של קארין צבר יותר מ-42 מיליון צפיות ו-18 אלף תגובות. "לעולם לא הייתי עולה על זה לבד", כתב אחד בתגובות ואחר הוסיף: "אין מצב שהוא הצליח להגיע לפתרון בשנייה האחרונה. זה מטורף". צופה נוסף כתב: "זה גאוני. אני בהלם שלא עליתי על זה לבד" ואחר הוסיף: "זה כל כך פשוט. איך פספסתי את זה?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully