וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מצמרר מתחת לגשר: מהו היצור הקריפי שמציץ שם?

עודכן לאחרונה: 23.9.2021 / 23:41

משתמש גוגל ארת' סבור שהביא הוכחה מתועדת לקיומו של הליצן הרצחני מהסרט "It" - אך יש גם סיכוי ריאלי יותר שמדובר במשהו אחר לגמרי

האם זה תיעוד של הליצן הרצחני מהסרט IT?/tiktok.com/@hidden.on.google.earth

גם אם התיעוד הבא הוא אינו של איזה ליצן רצחני, אין סיכוי שהייתם מוכנים לעבור שם רק כדי לוודא זאת, נכון?? משתמש הטיקטוק "מסתתר בגוגל ארת'" פרסם סרטון של דמות מפחידה ומעוררת צמרמורת שנצפתה מתחת לגשר בעיר איתקה שבניו יורק, ארה"ב - ומזכירה מאוד את פניוויז הליצן המרקד מרומן האימה "IT" ("זה") של סטיבן קינג.

בסרטון - שמגיע אלינו מגוגל ארת' ומלווה במוזיקה דרמטית ולא פחות מפחידה מהתגלית עצמה - עושה הטיקטוקר זום לגשר רגיל שעליו תנועת כלי רכב ומתחתיו שביל להולכי רגל המקביל לנהר. כשהוא מתקרב ונכנס תחת הגשר, מציג הטיקטוקר אובייקט הנראה כמו פרצוף מפחיד שאורב לו בין הצללים ומוכן לזנק על המסכן שיעבור שם במקרה. רבים בדקו האם אכן ניתן למצוא את הפרצוף המטריד הזה ב-Google Earth ואכן מצאו אותו בקואורדינטות הבאות: 42°26'35.24″N 76°30'49.09″W.

צפו בתיעוד המלא:

האם זה תיעוד של הליצן הרצחני מהסרט IT?. tiktok.com/@hidden.on.google.earth, צילום מסך
רואים את הדבר המצמרר הזה?/צילום מסך, tiktok.com/@hidden.on.google.earth

הסרטון צבר יותר מ-2 מיליון צפיות בטיקטוק ורבים תהו האם זה באמת ליצן רצחני. "טוב, עכשיו אני יודע לאן לא ללכת", כתב אחד ואחר הוסיף: "לעולם לא אלך שוב מתחת לגשר בלי לחשוש שיש שם איזה ליצן רצחני שאורב לי. תודה על זה".

אחרים מצאו פתרון מעט יותר ריאלי למראה המטריד וטוענים שמדובר באשליה אופטית שהמוח שלנו אחראי לה. "יש לזה הסבר רציונלי" , כתב אחד, "בני אדם תופסים לעיתים קרובות אובייקטים רגילים כפרצופים בתופעה המכונה פראידוליה". אחר הוסיף: "העיניים של הליצן הם ברגים, פשוט חלק ממבנה הגשר. אין מה להתרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully