וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש המביך שנתן האב לבת שפרסמה סרטוני טוורקינג עורר סערה

עודכן לאחרונה: 28.9.2021 / 23:52

אב הביך את בתו בת ה-15 בפומבי לאחר שנתפסה מתגנבת מהבית בשעות הלילה כדי להיפגש עם בנים גדולים ממנה ושיתפה סרטוני טוורקינג שלה בטיקטוק. העונש שקיבלה עורר חילוקי דעות ברשת

אב הביך את בתו בפומבי לאחר ששיתפה סרטונים שלה בטיקטוק עושה טוורקינג/@easymoneysn1per01

הורים לילדים יודעים שלפעמים רק עונש יצירתי יצליח להניב תוצאות. בסרטון טיקטוק שפורסם לאחרונה ע"י המשתמש easymoneysn1per01 - שלא ברור אם מדובר בסרטון שלו - נראה אב מעניש את בתו בפומבי בדרך יצירתית - אולם גם קצת מוגזמת. העונש שנתן האב לבתו בת ה-15 היה כל כך מביך שרבים תהו האם מדובר בהורות נכונה או שמא בהתעללות לשמה.

בסרטון נראה האב ובתו צועדים זה לצד זה בקניון כשהיא לובשת על עצמה כרזה גדולה עליה כתוב: "שמי ארברי. אני אוהבת להתגנב מהבית בלילה כדי לפגוש בחורים גדולים ממני ואני מעלה סרטוני טוורקינג. אני רק בת 15". אם היינו צריכים לנחש, היינו מהמרים על כך שהאב הכתיב לה את הטקסט הזה ושלח אותה לסיבוב בקניון כדי שזו תובך למוות ותלמד את הלקח שלה.

אב הביך את בתו בפומבי לאחר ששיתפה סרטונים שלה בטיקטוק עושה טוורקינג. @easymoneysn1per01, צילום מסך
אב הביך את בתו בפומבי לאחר ששיתפה סרטונים שלה בטיקטוק עושה טוורקינג/צילום מסך, @easymoneysn1per01

צפו בקטע המלא:

עונש ראוי?

הוא הגזים לגמרי
כל הכבוד לו
1388 משתתפים

הסרטון, שלא ידוע היכן צולם, זכה למעל למיליון צפיות ו-13 אלף תגובות - עד שהוסר מטיקטוק. התגובות היו חלוקות. זו שקיבלה מעל ל-32 אלף לייקים תומכת באב: "כל הכבוד לאב", נרשם בה. אחרים גם תמכו: "הוא מלמד אותה שיעור חשוב", כתב אחד ואחר הוסיף: "כל האבות צריכים לפעול ככה".

כמו כן, היו כמה שיצאו להגנתה של הנערה המסכנה. אחד כתב: "בתור אבא אני בחיים לא אשפיל ככה את הבת שלי". אחר הוסיף: "היא תזכור את הבושה הזאת היטב וכנראה שלעולם לא תסלח לו". צופה נוסף כתב: "הורים חושבים שאהבה היא ללא תנאי, אבל היא כן" ואחר הוסיף: "לא כך מתנהג הורה".

היו כמה מגיבים שטענו כי הילדה אינה אשמה - אלא הבחורים איתם היא יצאה. "אז הוא פשוט מתעלם מכך שהבחורים האלה יצאו עם בתו בת ה-15?" שאל אחד ואחר הוסיף: "מה שהוא באמת צריך לעשות זה לתפוס את הבחורים האחראים למעשים שלהם כלפי הילדה התמימה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully