וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר חשף: יש רוח רפאים בעירייה. אל תגיעו

עודכן לאחרונה: 29.8.2021 / 0:18

ראש עירייה בקולומביה פרסם סרטון בו נראית לכאורה רוח רפאים תוקפת את אחד מההשומרים שלו ולאחר שהזהיר את התושבים שלא להגיע למשרד שלו הוא הבטיח: "המצב תחת שליטה"

ראש העיר טוען: רוח רפאים תקפה שומר בבניין העירייה/Jose Manuel Rios Morales

חוזה מנואל ריוס מוראלס, ראש עיריית ארמניה שבקולומביה נמצא בימים אלה במצב קצת מבהיל עם רוח רפאים. במקום להתעלם מהסיפור או לתת למישהו לטפל בו, מוראלס החליט להכנס למוד של "רודף רוחות" ופרסם סירטון ברשתות החברתיות בו לדבריו ניתן לראות את הרוח שתוקפת את אחד מהשומרים במשרד שלו, תוך שהוא מפציר בבוחרים שלו שאין להם מה לדאוג.

בהודעת וידאו שהופצה בפייסבוק בתחילת החודש, מוראלס הצהיר שהסיטואציה אמנם נמצאת תחת שליטה, אבל קרא לתושבים של ארמניה שלא להגיע אליו למשרד, עד אחרי שהכמרים יסיימו את עבודתם ויברכו את המשרד.

צפו בסירטון

למרות שהנושא קצת מפחיד, הצורה שבה הסירטון מציג אותו היא מצחיקה. עם מוזיקה שמחה ורגועה שנשמעת ברקע של סירטון מגורען בשחור לבן בו נראה אחד מהשומרים הולך במסדרון כשלפתע הוא נזרק לצד אחד של החדר, וכשהוא מנסה לקום, הוא נדחף לרצפה שוב. הוא מדליק פנס כדי לנסות להבין מי אחראי למה שקרה לו ומיד לאחר מכן אנשים נוספים מגיעים למקום כדי לראות על מה המהומה, מה שככל הנראה "גרם לרוח לברוח".

למרות שהסירטון עצמו מאוד אלים, מוראלס בטוח שכ"ראש עיר יש לי את האמונה להתמודד גם עם דברים כאלה". הוא ציין שהבישוף ומנהיגים דתיים אחרים מוכנים להביא את "ברכת האל למקום העבודה שלו". הדרישה היחידה שלו מהתשובים היא: "לכבד את המקום בתפילה כי ההגנה היא בידי האל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully