וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבא מתארס" גרסת המציאות: צעירה מצאה את הכפילה שלה בקולג'

27.4.2021 / 0:00

משתמשת טיקטוק שיתפה את הסיפור היוצא דופן שלה לפיו היא גילתה שהיא הולכת לחלוק חדר במעונות הקולג' עם מישהי שנראית בדיוק כמוה. יותר מוזר מכך, הן גם גילו שהם נולדו יום אחרי יום. השתיים עדיין לא ביצעו בדיקת DNA כדי לגלות אם הופרדו בלידתן

הטריילר לסרט "אבא מתארס"/DISNEY

צעירה מצאה את הכפילה שלה בקולג' - וברשת מיהרו להשוות את סיפור חייה לעלילת הסרט "אבא מתארס". משתמשת הטיקטוק איימי הרייט נענתה לאתגר טיקטוק המבקש מאנשים לספר משהו על עצמם "שנשמע כמו שקר אבל הוא נכון ב-100 האחוזים" - ואכן לאיימי הי ה סיפור מספיק מוזר כדי לנצח את האתגר הזה בהליכה.

איימי סיפרה שמצאה את הכפילה שלה ביום בו החלה ללמוד באוניברסיטה. "אני חושבת שפגשתי את התאומה האבודה שלי באוניברסיטה והיא גם השותפה שלי לדירה", אמרה איימי בסרטון שנצפה כבר יותר מ-5 מיליון פעמים, "זה אנחנו. למה אנחנו נראות אותו דבר?" היא תוהה בסרטון ומציגה מספר תמונות שלה ושל חברתה לדירה, והדמיון בהחלט ניכר. כדי להוסיף לתעלומה, אמרה איימי: "החלק המוזר ביותר הוא שימי ההולדת שלנו הם בהפרש של יום".

בטיקטוק מיהרו להשוות את סיפורה של איימי לעלילת הסרט "אבא מתארס" משנת 1998 בכיכובה של לינדזי לוהן, בו שתי תאומות המופרדות בלידתן על ידי הוריהם הגרושים, משתתפות באותו מחנה קיץ, פוגשות שם זו את זו לראשונה ומחליטות להתחלף. "מה זה, אבא מתארס?", כתב אדם אחד בתגובה לסרטון ואחר התייחס לעלילת הסרט ושאל: "אבא שלך מכין יין ואמא שלך מעצבת שמלות כלה?".

אדם אחד, שסיפר כי יש לו תאומים שנולדו בימים שונים ובכל זאת בהפרש של דקות ספורות בלבד, הציע כי ייתכן שאיימי נולדה בסביבות השעה 23:59 והתאומה שלה בשעה 24:01 ביום למחרת.

"רק תתארו לעצמכם איך שתינו הגבנו כשעברנו לדירה שלנו באותו יום ונפגשנו בפעם הראשונה", אמרה איימי בתגובות והוסיפה כי הן עוד לא עברו בדיקת DNA והתעלומה נותרה לא פתורה לעת עתה.

עוד בוואלה!

תאומות שהופרדו כשהיו תינוקות התאחדו אחרי יותר מ-20 שנה בזכות טיקטוק

לכתבה המלאה

צפו בסרטון ששיתפה בטיקטוק:

על אף שבהחלט מדובר במקרה נדיר, מתברר שטיקטוק כבר הצליח לאחד נפשות אבודות. באוקטובר האחרון דווח על מקרה של שתי נשים מאינדונזיה שגילו כי הן תאומות בזכות האפליקציה. טרנה מוסטיקה נתקלה בסרטון שהעלתה אחותה האבודה, טרני פיטרי יאנה, בטיקטוק והופתעה מכמה שהן דומות.

לפי הדיווחים, האחיות של אמן היו תאומות ושתיהן חלו ומתו זמן קצר זו אחר זו. כאשר טרנה וטרני פיתחו סימפטומים של כולרה כתינוקות, החליטו הוריהן להרחיקן זו מזו מחשש שהגורל יחזור על עצמו. אב המשפחה הפקיד את טרני בידי השכנים שעזבו את העיר כמה חודשים לאחר מכן, מה שהוביל לניתוק הקשר בין המשפחות. "להורינו היו בוודאי סיבות מדוע הם הפרידו ביננו. בוודאי הייתה להם סיבה טובה וחכמה. אין צורך להאשים מישהו", הן סיפרו אז ל-ABC News.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully