וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוגרית אופנה עוררה ויכוח סוער על צבע המעיל שלה - ומה אתם רואים?

22.3.2021 / 23:39

בלוגרית האופנה האוסטרלית טינה אבייסקארה שיתפה תמונה שלה במעיל גשם של מרקס אנד ספנסר, אך במקום שעוקביה באינסטגרם יתלהבו מהלוק - הם פרצו בויכוח סוער על צבעו של המעיל. תעזרו להם להחליט?

מעיל הגשם העמיד למים של מרקס אנד ספנסר/@marksandspencerau

עוד אשליה אופטית בסגנון "השמלה הכחולה-שחורה" מעוררת רעש ברשת בשבוע האחרון, כשהפעם זו בלוגרית אופנה מסידני, אוסטרליה, ששיתפה תמונה שלה במעיל גשם ובלבלה את העוקבים שלה בנוגע לצבעו האמיתי. טינה שיתפה את "הלוק היומי" באחד מסרטוני הסטיילינג הקבועים שלה שפורסם בבלוג האופנה הפופולרי שלה "Trash to Treasure", כמו גם באינסטגרם, שם הופיעה במעיל טרנץ' עמיד במים של מרקס אנד ספנסר שעולה 119 דולרים.

הסרטון, שעלה אצלה בסטורי, הצליח לבלבל את העוקבים שלה. אל תטעו, הם מאוד אהבו את הלוק - אבל הם לא היו סגורים על הצבע. אולי אתם תעזרו להם להחליט באיזה צבע המעיל?

בלוגרית האופנה טינה אבייסקארה במעיל גשם של מרקס אנד ספנסר. instagram/trashtotreasured, צילום מסך
המעיל שעורר סערה ברשת/צילום מסך, instagram/trashtotreasured

מה הצבע שאתם רואים?

אפור
ירוק
תכלת
צבע אחר
2387 משתתפים

התשובות הנפוצות ביותר היו ירוק ואפור, אם כי היו גם כמה שראו גוון כחול יותר. את התשובה קל למצוא. חיפוש מהיר של המעיל באתר של חברת האופנה הבריטית מצא כי צבעו "תפוח חיוור". משמע, ירוק היא התשובה הקרובה ביותר. טינה חיזקה את התשובה וכתבה בפוסט אחר: "זה בהחלט ירוק. כמה מכם אמרו שהמעיל אפור אבל זו טעות".

חלק מתוך 117 אלף העוקבים שלה באינסטגרם המשיכו להתעקש שהמעיל אפור. "אין כאן שום גוון ירקרק. הוא אפור לחלוטין", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "מעיל אפור מהמם. לא אכפת לי מה תגידו". טינה החליטה לשים סוף למחלוקת והחליטה להצטלם שוב במעיל, הפעם בתאורה אחרת. היא הזיזה את המראה לחלק אחר בביתה כדי לסייע לעוקבים שלה לראות את "הצבע הראוי" והוסיפה כי "זה היה מזג האוויר הגשום והאפרורי שהשפיע על התאורה".

כאן כבר אפשר לראות שהוא ירוק

מעיל הגשם של מרקס אנד ספנסר. Marks and Spencer, אתר רשמי
מתוך האתר של החברה/אתר רשמי, Marks and Spencer

והוא גם עמיד למים

טינה אינה משפיענית הרשת היחידה שעוררה בלבול סביב צבע המעיל, כשמתברר שכמה נשים נוספות שיתפו תמונה שלהן במעיל הבעייתי ועוררו תגובות דומות.

מעיל הגשם של מרקס אנד ספנסר. instagram/PaigeCarmichaek, צילום מסך
פייג' קרמיצ'ק, משפיענית רשת נוספת, דיגמנה את המעיל ועוררה ויכוח על צבעו/צילום מסך, instagram/PaigeCarmichaek

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully