וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה חשפה אצבע אמצעית כפולה בגודלה - ומזהירה: "עוד לא ראיתם את הבהונות שלי"

25.3.2021 / 0:01

בת 16 הפכה לכוכבת רשת רק כי חשפה כמה ארוכה האמה שלה. עד לא מזמן היא התביישה בזה, אך כעת היא מאמינה שהויראליות תעזור לה להגשים את חלומה ולהיות דוגמנית

צעירה חושפת את האצבע האמצעית הענקית שלה/olliviahaha

לאוליביה מרסאה בת ה-16 מאריזונה יש אצבע אמצעית ארוכה במיוחד - באורך של 13 סנטימטרים ליתר דיוק. היא גילתה שהאמה שלה ארוכה יותר מאמה ממוצעת רק לפני כשנתיים וחשה חוסר בטחון ב"פגם" שלה. כיום היא דווקא מעריכה את זה ומודה שההצלחה הויראלית של האצבע שלה יכולה לבוא לטובתה, שכן היא שואפת לפתוח בקריירת דוגמנות.

אוליביה פנתה לטיקטוק כדי להשוויץ באמצע האמצעית הארוכה שלה ולא האמינה כשיותר מ-4.5 מיליון איש צפו בה וכמעט מיליון השיבו לה בלייקים ותגובות.

כדי להוכיח עד כמה האמה שלה ארוכה, היא הציגה אותה לצד פניה - והעובדה שהאמה כמעט זהה באורך לפרצוף שלה השאירה את הצופים המומים. היא פרסמה את הסרטון עם הטקסט: "מצטערת שהייתם צריכים לראות את זה" והוסיפה: "בהונותיי גרועות יותר".

צפו ותתרשמו:

"מטורף לחשוב שאני מתראיינת לכתבה שמדברת על האצבע שלי"

בשיחה עם LadBible היא סיפרה שהחלה להתרגל לאמה המיוחדת שלה, "הבנתי שזה בעצם די מצחיק", היא אמרה, "זה מצחיק אנשים. הבנתי שהם לא צוחקים עליי, אלא בגללי".

אוליביה סיפרה שהופתעה מכמות הצפיות שקיבל הסרטון שלה ומיד פרסמה סרטון נוסף המכיר בהצלחה. "התגובה לסרטון הטיקטוק שלי הייתה מטורפת. מעולם לא חשבתי שזה יגיע לרמה הזאת", הוסיפה, "זה כל כך מדהים ומטורף לחשוב שאני אפילו מתראיינת אצלך לכתבה שמדברת על האצבע שלי. אני באמת רוצה להיות דוגמנית ומקווה שהסרטון שלי יגיע לאנשים בתעשייה".

זו הייתה התגובה שלה להצלחת הסרטון

על אף שכמה מהגולשים צחקו על אורך האמה שלה, הרוב תמך בה ואהב את הביטחון שהפגינה אוליביה בסרטונים שלה. "היא כפולה משלי", כתב אחד ואחר הוסיף: "האצבע הזאת יותר גבוהה ממני". אחרת כתבה: "זה מגדל האייפל של האצבעות". צופה נוסף הסתקרן לגבי הבהונות ואוליביה השיבה לו: "כן, בהונותיי גם ארוכות מאוד. בכל פעם שאני מפילה דברים במקלחת, אני מרימה אותם עם הבהונות במקום להושיט יד".

ישנן דעות רבות לגבי משמעות אורך האצבעות. כך למשל קוראים סינים בכף יד טוענים כי אצבע אמצעית ארוכה מעידה על שגשוג ובריאות בגיל העמידה.יש הסבורים כי אנשים בעלי אצבע מורה ארוכה הם מנהיגים מלידה, ומחקרים מצאו שככל שהיחס בין אורך האצבע לאורך הקמיצה קטן יותר (כלומר, ככל שהקמיצה ארוכה יותר ביחס לאצבע) - הדבר מעיד על ספיגה גבוהה יותר של ההורמון הגברי טסטוסטרון ברחם.

למה זה משנה? כי על פי תוצאות מחקר, שנערך על ידי אוניברסיטת אוקספורד ואוניברסיטת צפון אומבריה, אנשים שהאצבע המורה והקמיצה (אצבע הטבעת) שלהם באותו אורך הם בני זוג נאמנים יותר. אנשים שהקמיצה שלהם ארוכה יותר, נוטים יותר להיות בוגדניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully