וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים שחתולים לא מתגעגעים אליכם? הסרטון הבא יוכיח לכם אחרת

6.10.2020 / 23:50

משתמשת טיקטוק נשבעה שלא להשאיר את החתול שלה שוב לבד בבית אחרי שצפתה בסרטון "קורע לב" של התגובה שלו לרגע בו חזרה הביתה מביקור אצל הוריה

חתול לבד בבית/tiktok.com/@glennthebabycat

ברשת תמצאו אינספור סרטונים של כלבים רצים וקופצים בהתלהבות על הבעלים שלהם אחרי שהם חוזרים הביתה - אך כשמדובר בחתולים, כך מקובל לחשוב, ספק אם תמצאו תיעוד שלהם משתוללים משמחה כשדבר דומה קורה. כעת, משתמשת טיקטוק מוכיחה לכל הספקנים שגם חתולים יודעים להביע געגוע בסרטון קורע לב של החתול המתוק שלה.

אלכסה, תושבת ארה"ב, הציבה מצלמה בביתה כדי שתפקח על החתול שלה, גלן בן השנתיים, בזמן שהיא מבלה במסיבה שארגנו הוריה. היא נותרה המומה כשצפתה מאוחר יותר בתיעוד של המצלמה וכעת נשבעה לאמץ חתול נוסף כדי שגלן לא ירגיש כה בודד בפעם הבאה שתעדר מביתה. בפוסט ששיתפה בטיקטוק, כתבה אלכסה: "חשבתי שמצלמת החתול שלי תעזור לי להרגיש טוב יותר עם זה שהשארתי את גלן בבית". לצד הטקסט הוסיפה אימוג'י של סמיילי בוכה.

צפו בקטע:

@glennthebabycat

I thought a ##catcam would help me feel better about leave Glenn at home ? ##cats ##catsoftiktok ##fyp ##catswhoyell ##howtoadult ##catlover

♬ original sound - Glenn
חתול לבד בבית. tiktok.com/@glennthebabycat, צילום מסך
החתול החמוד גלן. גם הוא מתגעגע/צילום מסך, tiktok.com/@glennthebabycat

בסרטון נראה גלן ממתין בסבלנות ליד החלון, כשלפתע הוא שומע את מכוניתה של אלכסה. הוא רץ במהרה לדלת, שורט בה וקורא לאלכסה בקול רם עד שהיא פותחת את הדלת ונכנסת הביתה. לאחר שראתה כיצד החתול שלה מיהר לדלת וקרא לה בהתלהבות, אלכסה סיפרה ל'בורד פנדה': "זה היה קורע לב. אנחנו מחפשים עכשיו להביא חתול נוסף כדי שתהיה לו חברה לעתיד". אלפים כבר צפו בסרטון וטענו שזה היה "מקסים לראות את התגובה שלו" וש"גלן אכן ראוי לחבר חתלתול".

גלן בן השנתיים נכנס לחייה של אלכסה כשהופיע במקרה במשרדה בארה"ב, שם היא עובדת כמטפלת בדיבור ואמנית דיגיטלית. היא החלה לשתף לאחרונה סרטונים של החתול החכם שלה בטיקטוק, בהם היא מציגה את כישוריו. האם מדובר בכוכב טיקטוק בהתהוות?

הנה עוד סרטונים חמודים שלו:

  • עוד באותו נושא:
  • חתולים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully