וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקעקוע הכושל של הראפר הצעיר הזה כל כך מחריד שאפילו המקעקע של קיילי ג'נר הציע לעזור

4.10.2020 / 0:01

דילן הארוויי בן ה-18 מווירג'יניה קעקע על הזרוע שלו את המילים "רודף החלומות" - רק כדי לגלות אחר כך שמה שנכתב לו על היד זה "תומולחה פדור". הטעות הבלתי נסלחת שלו עוררה אפילו את רחמיו של מקעקע הסלבריטאים באנג באנג

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

זוכרים את הסצנה בסרט "ילדות רעות" בה אחת מבנות הפלסטיק, קארן, מדביקה על החזה שלה את האות K תוך כדי שהיא מסתכלת במראה - רק כדי לגלות שהאות מופיעה הפוך? זה מה שקרה לראפר המתחיל, דילן הארוויי, שקעקע על הזרוע שלו את המילים "רודף החלומות" רק כדי לגלות מאוחר יותר שמה שנראה טוב במראה - נראה הפוך לגמרי במציאות.

דילן הארוויי בן ה-18, מווירג'יניה, ארה"ב, לא ידע את נפשו כשגילה כיצד הקעקוע החדש שלו נראה מחוץ למראה. הוא בילה שעתיים על כיסא המקעקע ויצא מסטודיו הקעקועים כשעל זרועו כתובות המילים "רודף החלומות". הראפר בחר במילים הללו מכיוון שרצה "מוטיבציה לרדוף אחר חלומותיו", אולם כשהראה לחברו את התוספת החדשה שלו, לא הבין מדוע הוא נקרע מצחוק. דילן המסכן קיבל קעקוע הפוך שקריא רק במראה.

תראו איך יצא:

הקעקוע הפופולרי צבר ברשת יותר מ-2.5 מיליון צפיות. דילן סיפר ששילם 200 דולר על הקעקוע שלו: "לא הייתי בסטודיו הזה לפני, אבל הוא היה מאוד נקי ומקצועי. עשיתי את הקעקוע כי רציתי שהוא יניע בי את המוטיבציה לרדוף אחר חלומותיי ואני מעריץ גדול של הראפר מיק מיל. 'רודף חלומות' משמעותו עבורי שאני צריך לעשות כל מה שאני יכול כדי לרדוף אחר החלומות ולחיות את החיים שרציתי כשהייתי ילד. חשבתי שהקעקוע נראה נהדר כשראיתי אותו לראשונה. כמובן שראיתי אותו דרך המראה". הוא הוסיף: "לא שמתי לב שהקעקוע הפוך עד שחבר שלי אמר לי. כעסתי מאוד והרבה רגשות צפו בי באותו רגע".

לאחר שהסרטון שמציג את הקעקוע הפך לוויראלי, דילן אף קיבל הודעה מאמן הקעקועים הסלבריטאי באנג באנג, שבין לקוחותיו נמנים ריהאנה וקיילי ג'נר - והציע לו לתקן את הנזק. דילן אמר: "אני לא בטראומה ואני מצפה לסיים את השרוול שלי בעתיד".

הקעקוע זכה לתגובות מעורבות מצד מקרוביו וברשתות החברתיות. הוא אמר: "חבר שלי פשוט חשב שזה מצחיק ושזה נראה טוב והמשפחה שלי חשבה שאני טיפש. היו תגובות טובות ורעות ברשתות החברתיות, מאלה שאמרו שזה נראה טוב ושהם יכולים להזדהות עם זה, לכאלה שאמרו שזה נראה נורא וזה מה שאני מקבל תמורת 200 דולר". אחד המשתמשים ברשתות החברתיות הציע לדילן: "פשוט תביא ילד לעולם ותקרא לו Resahc Maerd. בעיות מודרניות דורשות פתרונות מודרניים".

  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully