וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשרתם שרוכים לא נכון כל חייכם - וזאת הדרך המדעית הנכונה

17.7.2020 / 0:12

מחקר מצא מהי הדרך הנכונה לקשור שרוכים - ורובכם טועים בה. סרטון טיקטוק שמדגים את הטכניקה יצר ויכוח ברשת בין אלו שנאמנים לה מזה שנים לאלו שמוכנים להישבע שהשיטה "השגויה" היא הטובה ביותר

Rumble Viral

בסרטון - טריק לקשירה מהירה של השרוכים

בחודש שעבר סרטון שלימד כיצד לקשור שרוכים בפחות מ-3 שניות הפך לויראלי בטיקטוק, אך כעת מתברר שאם התעקשתם להישאר עם השיטה המסורתית - לא רק שאתם ממשיכים לבזבז זמן, אתם גם מסתובבים ברחובות עם קשרים "לא יציבים" מספיק. סרטון טיקטוק - שמגובה על ידי מחקר מדעי - חושף את הדרך הנכונה והבטיחותית ביותר לקשירת שרוכים - כזו שתמנע מכם את הצורך לעצור באמצע הרחוב ולקשור שוב את השרוכים הפרומים.

הסרטון עורר ויכוח סוער בקרב הצופים שמתווכחים איזו שיטה היא "הכי בטוחה". חשבון הבידור האמריקאי 'attn' שיתף את הסרטון שמדגים את הטכניקה הנכונה מדעית - והיא:

1. לפפו את השרוך השמאלי מעבר לימיני.
2. צרו לולאה בצד ימין.
3 סובבו את השרוך השמאלי סביב הלולאה ומשכו.

ככה:

חלקכם מכירים ומשתמשים בשיטה ואחרים מעדיפים ללכת על טכניקת אוזני הארנב. הקריינית מצטטת מחקר משנת 2017 לפיה טכניקת אוזני הארנב - השיטה הקלה ביותר אותה מלמדים ילדים (ליפוף של השרוכים כדי ליצור X באוויר ואז סיבוב ה"אוזן" התחתונה בעליונה והכנסתה לחריץ שנוצר) - אינה מחזיקה מעמד לאורך זמן. הסרטון מסתיים כשהקריינית אומרת שהקשר צריך להיות במאוזן ולא במאונך כדי שהוא יהיה חזק מספיק.

התוצר הסופי:

הטכניקה הנכונה לקשור שרוכים. TIKTOK, ATTN, צילום מסך
הטכניקה הנכונה לקשור שרוכים/צילום מסך, TIKTOK, ATTN

ולא ככה:

הטכניקה הלא נכונה לקשור שרוכים. TIKTOK, ATTN, צילום מסך
הטכניקה הנכונה לקשור שרוכים/צילום מסך, TIKTOK, ATTN

בנושא הזה באמת בוצע מחקר מדעי שהשווה בין הדרכים השונות לקשירת שרוכים והוכיח שזו אכן הדרך הטובה והבטיחותית ביותר. מאות כתבו בתגובות שהם קושרים את השרוכים שלהם בטכניקה הנכונה כבר שנים - אך לא הצליחו לשכנע את מקורביהם ובני משפחתם לעשות זאת. "ככה אני קושר שרוכים ואני זוכר שאנשים צחקו עליי", כתב אחד ואחר הוסיף: "תמיד חשבתי שזה מצחיק שאנשים משתמשים בקשר הזה והם אמרו שאני לא בסדר. אז הנה לכם".

אחרים לא השתכנעו והציעו פשוט לבצע קשר כפול כדי לדאוג שהקשר יישאר למשך זמן. אחר כתב: "סורי, הניסיון שלי מוכיח שדווקא קשר הארנב מחזיק יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully