וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאוני או מטומטם? הדרך בה הגבר הזה אוכל את הספגטי שלו הצליחה לחרפן את כולם

1.3.2020 / 0:01

הרשת חצויה בנוגע לשיטה המאוד מוזרה - אך יעילה יש לציין - לאכילת ספגטי. בסרטון שצבר כבר יותר מ-8.5 מיליון צפיות, מדגים בחור בסרבל כיצד הוא מצליח לוודא שהספגטי על המזלג שלו קצרים במיוחד. האם תעזו לנסות את זה בעצמכם?

זו הדרך הכי מהירה להכין פסטה/buzzfeed food

בסרטון - זו הדרך הכי מהירה להכין פסטה

איך אתם אוכלים את הספגטי שלכם? זו אולי נשמעת כמו שאלה רטורית, כי הרי אין דרך אחרת מלסובב את הפסטה במזלג, אך מתברר שבהחלט קיימת אלטרנטיבה שלא ידענו עליה. בחור מוזר בסרבל וסוודר הדגים למצלמה את הדרך המאוד ביזארית שלו לאכול ספגטי. השיטה שלו כל כך מוזרה שהסרטון הפך לויראלי, צבר יותר מ-8.5 מיליון צפיות בשבוע ופיצל את הרשת לשניים.

רוצים אמלק? שיטת האכילה שלו מצריכה שימוש במספריים. בסרטון הקצר נראה הבחור מרים את הספגטי במזלג ואז גוזר במספריים את הקצוות שלו. ככה הוא לא צריך להתעסק בגלגול הספגטי עם המזלג ולא מתלכלך מספגטי שהוא נאלץ לשאוב לפיו דרך הסנטר. הסרטון פורסם בעמוד הטוויטר של cucumbertonic ועורר מחלוקת ברשת. בעוד כמה חשבו שמדובר בשיטה גאונית, אחרים האמינו שצריך להוציא אותה מחוץ לחוק.

הסרטון המטריד:

"לא בטוח אם התרשמתי או נבהלתי למוות", כתב אחד ואחר הוסיף: "מה בשם האל קורה כאן? זה כל כך לא בסדר. אסור לאדם הזה לאכול שוב ספגטי". אדם סולד נוסף כתב: "הסיכוי שהבחור הזה יתגלה כרוצח הוא קרוב למאה אחוז". כפי שציינו, היו גם לא מעט שתמכו בשיטה שלו. "האם האיש הזה מגיע מהעתיד?", כתב אחד ואחר הוסיף: "הוא חי בשנת 2090. כולנו הרבה מתחת לרמה השכלית של הבחור הזה". היו גם כמה שקיבלו השראה: "אומייגד! בפעם הבאה שאוכל ספגטי זה יהיה עם מזלג ומספריים".

משתמש נוסף ציין שהוא לא הראשון שעלה על שיטת האכילה הביזארית הזאת. הוא שיתף גיף של השחקן באסטר קיטון מסרטו הקצר מ-1918, "הטבח", בו נראית דמותו של קיטון חותך את הספגטי שלו במספריים. אם זה לא תפס אז, כנראה שזה גם לא יתפוס הפעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully