וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוח רפאים של ילד" תועדה במצלמת אבטחה בבית ספר נטוש - והפעם זה נראה אמין

29.2.2020 / 0:00

תיעוד שמגיע ממצלמת אבטחה בבית ספר נטוש בארמניה ומציג לכאורה רוח רפאים של ילד קטן, הצליח לגרום גם לספקנים להאמין שלא מדובר בעוד תקלה במצלמה. מה תגידו על זה?

Youtube / The Hidden Underbelly 2.0)

זה היה 6 בבוקר, יום ראשון ה-2 בפברואר, כשמאבטח בית ספר בארמניה שמע לפתע קולות של ילדים במתחם הנטוש. הוא מיהר לבדוק במצלמה האבטחה אם ילדים נכנסו לבית הספר ביום שאין בו לימודים והבחין בדמות לבנה לא ברורה מרחפת לצד אחת הדלתות בבית הספר. הוא האמין שמדובר בתקלה במצלמה, אך אז הבחין בדמות חולפת דרך הדלת ונעלמת. הוא מיהר להזמין את המשטרה וטען שלאחר חקירה קצרה, הם יצאו מבית הספר עם אובייקט שלא הסכימו לפרט בפניו במה מדובר. כשהבין שהחקירה תישאר בגדר תעלומה, הוא פרסם את הסרטון ברשת וקיווה לקבל תשובות מאיתנו.

בסרטון הקצר, שמגיע ממצלמת האבטחה בבית הספר ששמו אינו פורסם, ניתן לראות את הדמות נכנסת דרך דלת במתחם, מרחפת שניות ספורות בחשכה - ויוצאת ממנו. הסרטון פורסם בעמוד היוטיוב "The Hidden Underbelly 2.0", שם הסביר מנהל הערוץ שיכולתה של הדמות החשודה לעבור דרך דלת הפלדה מוכיח שזה לא סתם באג במצלמת האבטחה. הוא גם ציין שהמשטרה לקחה איתה אובייקט לא מזוהה מבית הספר, "יכול להיות שזו הייתה גופה? במחשבה שהאירוע הזה יישאר בגדר תעלומה, המאבטח שחרר את התיעוד הזה כולל נקודת המבט שלו. הסרטון שוחרר ללא סאונד והמיקום המדויק שמור אצלנו במטרה לכבד את פרטיותו של המאבטח".

תיעוד ביזארי במצלמת אבטחה של בית ספר. Youtube / The Hidden Underbelly 2.0), אתר רשמי
מה זה יכול להיות?/אתר רשמי, Youtube / The Hidden Underbelly 2.0)

גם ספקנים מאמינים שהפעם מדובר בדבר האמיתי ולא בתקלה או עריכה מכוונת, כפי שלעיתים קרובות קורה בסרטונים "על טבעיים". אחד כתב: "וואו, זה עשה לי צמרמורת בעמוד השדרה. יש שם משהו! הסרטון מצמרר. נראה שאובייקטים כאלה תמיד מופיעים סביב דלתות, כאילו יש איזושהי דלת על טבעית לממד אחר". אדם נוסף כתב: "הייתי בטוח שזו תקלה במצלמה אז שהדמות עברה דרך הדלת. זה מטורף!".

צפו בתיעוד המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully