וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצור מסתורי חסר עיניים שחציו דולפין וחציו צלופח נשטף לחוף במקסיקו והבהיל את המקומיים

27.2.2020 / 0:10

יצור כלאיים של צלופח ודולפין אך חסר עיניים נשטף לחוף במקסיקו ולמקומיים אין מושג מה מקורו. דייגים סבורים שהגיע ממעמקי האוקיינוס עקב המחסור בעיניו

5 דברים שאולי לא ידעתם על דולפינים/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון - חמש עובדות על דולפינים

יצור חסר עיניים שנראה כמו בן כלאיים של דולפין וצלופח נשטף לחוף במקסיקו ונמצא בשבוע שעבר בידי המקומיים. היצור המצמרר בעל ראש הדולפין, השיניים המחודדות והזנב הארוך, נמצא בחוף דסטילדראס שבאוקיינוס השקט במקסיקו. המקומיים שסיירו בחוף הופתעו למצוא את החיה מתה אך לא הצליחו לזהות במה מדובר. בהתחלה הם היו בטוחים שמדובר בדולפין או במוטציה של דולפין, אך כשהתקרבו נרתעו לגלות שמדובר ביצור מבחיל ולא מזוהה.

יצור שחציו דולפין וחציו צלופח נמצא בחוף במקסיקו. CEN, צילום מסך
יצור שחציו דולפין וחציו צלופח נמצא בחוף במקסיקו/צילום מסך, CEN
יצור כלאיים של דולפין וצלופח נשטף לחוף במקסיקו. CEN, צילום מסך
היצור חסר עיניים/צילום מסך, CEN

על פי התקשורת המקומית, דייגים מאמינים שהיצור חי במעמקי האוקיינוס השקט מאחר שאין לו עיניים - להן הוא גם ככה לא נזקק בחשיכה המוחלטת ששוררת שם. אם זה אכן המקרה, לא ברור כיצד הוא עלה מעלה והגיע עד לחוף. אחד מהדייגים שהתראיין לתקשורת המקומית סיפר שהוא מעולם לא נתקל בדבר כזה. עם זאת, הוא הזכיר כי בפורטו ואלרטה ישנה מרינה שעומקה מגיע ליותר מאלף מטרים - ויתכן כי זה בית הגידול של היצור המוזר ומשם הוא הגיע.

כלי התקשורת המקומיים אישרו כי איש לא הצליח לזהות עד כה את מקור החיה המוזרה, אך גם לא עלו שום דיווחים על כך שמדובר בזיוף שנועד לגרום לפניקה. המגיבים ברשת שראו את התמונות גם ניסו להעלות השערות במה מדובר כשחלק טענו שיתכן שזהו עובר של דולפין ואחרים העריכו שייתכן שזו גופה במצב ריקבון מתקדם של צלופח אירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully