וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע בזמן או טלפורטציה? צפו באדם שמופיע משום מקום באמצע הרחוב

11.2.2020 / 10:11

בסרטון שגרר גל של תאוריות קונספירציה ברשת נראה רחוב נורמלי לחלוטין, כשלפתע אדם לבוש שחור מופיע משום מקום ומיד בורח משם: "אין פה שום תעלול של מצלמה, כל האנשים האחרים הולכים כרגיל והתמונה לא זזה"

מסע בזמן או טלפורטציה? צפו באדם שמופיע משום מקום באמצע הרחוב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סרטון מטלטל שהופץ ברשת לאחרונה מראה אדם ש"נשלח" לרחוב ממימד אחר, כך לפחות טוענים המאמינים בתאוריות קונספירציה, כוחות על טבעיים ויקומים מקבילים. בסרטון הוויראלי נראה רחוב נורמלי בו אנשים הולכים, לצד מכוניות שנוסעות - לפתע, אדם בשחור מופיע משום מקום מאחורי שלט. הוא קופץ מעל המחסום שלידו, ורץ אל מחוץ לתמונה כשמסביב אף אחד לא מופתע מההתנהגות המוזרה הזו.

הסרטון הועלה לאוויר כבר בחודש נובמבר, אבל רק בתקופה האחרונה החלו תאוריות הקונספירציה השונות לצוץ סביבו בערוצים השונים ביוטיוב. בעוד כמה אנשים טוענים כי מדובר בטכנולוגייה של טלפורטציה (שיעתוק) או נסיעה בזמן, אחרים היו קצת יותר סקפטיים.

"הסתכלתי על הסרטון מקרוב, ואין לי שום מושג מה קורה שם", כתב אחד מהמגיבים ואחר הוסיף מנקודת מבטו כי ייתכן שמדובר בסרטון ערוך: "פשוט מחקו את האוטובוס שהוא ירד ממנו" ואחר מיהר לשלול את התאוריה: "חשבתי שזאת קונספירציה טובה, אבל למה שתהיה תחנת אוטובוס בדיוק במקום שיש בו מחסום וזה יקשה על אנשים לרדת?".

מגיב נוסף שהאמין לסרטון כתב: "זה נראה כמו מסע בזמן, בגלל שהאנשים האחרים בוידאו זזים באופן נורמלי ואין שום הפסקה, אלא אם כן מדובר בעריכה מדהימה. לדעתי אפשר לראות שלא מדובר בתעלול של מצלמה, כי לאנשים מסביב אין שום הפסקה במהלך ההליכה שלהם. מאוד מוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully