וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למישהו לקח 30 דקות למצוא את המעגלים המתחבאים בתמונה - ולכם?

16.8.2019 / 9:06

התמונה מורכבת לכאורה מקווים ומלבנים, אולם מסתתרים בה גם מעגלים שקשה מאוד לראותם. לסופר האוסטרלי ניקולס ג'יי ג'ונסון לקח 30 דקות להבחין בהם. אתם תצליחו בפחות?

צילום מסך

היינו צריכים לצלם לכם את התגובה שלנו כשפיענחנו את האשליה האופטית הסופר מתוחכמת הזאת. זה היה סוג של "או מי גאד!! מה?! אעאעאע!!" עם קצף כזה שיצא לנו מהפה. סתם, בלי קצף, אבל לא היינו מתפלאים אם גם זה היה קורה, כי מזמן לא נתקלנו באשלייה אופטית כל כך גאונית ומטריפת חושים כמו זו. התמונה שעליה אנחנו מדברים מורכבת לכאורה מקווים ומלבנים בגוונים שונים של לבן, אפור ושחור, אולם הגולשים התבקשו לספור כמה מעגלים מופיעים בתמונה הזאת - וזה מוזר, כי למראית עין אין בה אפילו אחד.

ניקולס ג'יי ג'ונסון, סופר אוסטרלי וקומיקאי, שיתף את התמונה בדף הפייסבוק שלו והתוודה שרק אחרי 30 דקות הוא הצליח לראות את המעגלים. הוא כתב: "לקח לי 30 דקות למצוא אותם. 'אשליית קופר' פועלת משום שהמוח שלנו מקבץ את הקווים האפורים, השחורים והלבנים בדרכים שונות. הם יכולים להיות מקובצים לתוך מלבנים או לתוך מעגלים". נסו בעצמכם ואל תתייאשו. זה יכול לקחת זמן, אבל אחרי שתראו אותם - תוכלו בקלות "לעבור בין מימדים" ולצפות במלבנים חיים בהרמוניה לצד המעגלים.

כמה מעגלים מסתתרים בתמונה?

מצאו את המעגלים המסתתרים בתמונה. צילום מסך
צילום מסך, פייסבוק/צילום מסך

איך תמצאו אותם?

מתקשים? הטריק הוא להביט בקווים האנכיים שבין כל מלבן. רואים את זה עכשיו? אם התייאשתם (אל תשברו!), התשובה מופיעה למטה.

נסו שוב!

אל ייאוש!

מרגישים אבודים?

התשובה היא: בתמונה מופיעים 16 מעגלים

בתמונה מסתתרים 16 מעגלים. פייסבוק, צילום מסך
איך לא ראינו את זה?!/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully