וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענו על 10 שאלות ונגיד לכם מה הפחד הכי גדול שלכם

18.5.2020 / 0:01

האם מבחן האישיות הבא יצליח לגלות מהו הפחד הכי גדול שלכם? ענו וגלו ממה אתם הכי פוחדים. מקווים רק שזה לא מאיתנו

צילום מסך

בסרטון: ילדה שפוחדת מהצל של עצמה

אל תמעיטו בחשיבות הפחדים שלכם - הם יכולים לגרום לסימפטומים גופניים קשים כגון הזעה, רעידות, סחרחורות או אפילו הקאות - תלוי בעוצמתם. גם אם בעיניכם הפחד שלכם הוא קטן וטיפשי, דעו שעוד רבים כמוכם חולקים פחדים דומים ונאלצים להתמודד איתם מדי יום.

אתר "FearOf" ערך רשימה של 100 הפוביות שהכי הרבה אנשים סובלים מהן, מעכבישים וליצנים ועד שיער הגוף שלכם (כן, יש אנשים שמפחדים משיער!). בראש הרשימה נמצא - באופן לא מפתיע - הארכנופוביה, הלא הוא פחד מעכבישים או מיצורים אחרים ממחלקת העכבישניים. דרך אגב, מחקר חדש מצא שהפחד מעכבישים נמצא למעשה ב-DNA שלנו. לטענת החוקרים, אבותינו פיתחו יכולת להבחין ולזהות עכבישים במהירות כחלק מאינסטינקט הישרדותי הכרחי. זה מסביר הכל.

הקלטה של עכביש שמגרגר כמו חתול. צילום מסך
די הגיוני לפחד מדבר כזה!/צילום מסך

פחד נוסף שכולכם מכירים היטב והגיע ל-3 הגדולים הוא פחד גבהים - או יותר נכון, הפחד מנפילה מגובה רב. על פי הערכה, 5 אחוזים מהאכולוסיה העולמית סובלים מהחרדה הזאת.

עכשיו תורנו לגלות לכם ממה אתם מפחדים: עכבישים, גובה או דבר אחר לגמרי? ענו על מבחן האישיות הבא שצפוי לנבא את הפחד הגדול שלכם - ואנחנו רק מקווים שאף אחד מכם לא פוחד ממבחנים, אחרת מה הטעם בעצם? בהצלחה!

עוד באותו נושא

בחנו את עצמכם: הפחדים הכי הזויים

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully