וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: ענו על מבחן כתמי הדיו וגלו דברים שלא ידעתם על עצמכם

22.4.2016 / 6:52

באופן בלתי יאמן, מבחן כתמי הדיו הקצר הזה מצליח לעלות על מרכיבי האישיות הכי בולטים שלכם - ולדייק ב-99% מהמקרים. ענו עליו וגלו את האמת על עצמכם. זהירות, היא לפעמים כואבת

Psychology

מבחן כתמי הדיו שלפניכם - המזכיר את מבחן כתמי הדיו של רורשאך - צפוי לגלות לכם מה הם מאפייני האישיות הבולטים אצלכם ואיזה סוג של אנשים אתם: רוחניים, פילוסופים, קונפורמיסטים, תוססים, מסורתיים, אינטלקטואלים וכדומה.

המבחן מתבסס על הרעיון שלכל אחד מאיתנו יש נקודת מבט שונה על העולם. בכל יום, באופן מודע או לא, אנו מבצעים בחירות מבין מגוון האפשרויות המותנות לנו - כשכל בחירה כזו, גם אם היא הזניחה ביותר, אומרת משהו על האופי שלנו.

הסביבה שלנו מלאה ברמזים חזותיים דומיננטים או עדינים - והדרך שבה אנו קולטים ומפרשים אותם תלויים בגורמים רבים, החל ממצב נפשי ועד חוויות העבר שלנו. אולם, כשיגיע הרגע לקבל החלטה, התכונות האישיות הבולטות שלנו יכנסו למשחק וישפיעו על הבחירה הסופית שלנו. מסיבה זו, ניתן להעריך מה הם מאפייני האישיות שלנו - על פי הבחירות, האסוציאציות וההבחנות שענו עושים. על ידי השוואה וניתוח של העדפות חזותיות, נוכל להגיע לסוג מסוים של אישיות כללית מאפיינת.

מבחני אישיות רבים פותחו במהלך השנים – ומבחן כתמי הדיו הוא אחד מהם. כל שעליכם לעשות הוא לענות על החידון המהיר שלפניכם, לקשר בין מילה לכתם הדיו שלדעתכם מתאר אותה באופן הטוב ביותר (האסוציאציות שעולות לכם באופן אינסטינקטיבי כשאתם קוראים את המילה) - ולבסוף לגלות מהו סוג האישיות ותכונות האופי שהכי תואמות לכם. בהצלחה!

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully