וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מסתתר בתמונה המשונה הזאת? התשובה תפתיע אתכם - מאוד

20.4.2016 / 8:37

עוד תמונה מבלבלת הטריפה אלפי גולשים שניסו לפענח מה הם בעצם רואים בה - ללא הצלחה. האם אתם תהיו מבין הבודדים שמצליחים לראות מעבר?

יוטיוב

בסרטון: אשליית הנקודה האדומה

אחרי אינספור מבחני ראייה, אנחנו בטוחים שאתם מוכנים לאתגר הבא. ב-13 באפריל פרסמה סבנה רות' בעמוד הפייסבוק שלה תמונה שעוררה מחלוקת. לכאורה, מופיע בה ציור שחור שנראה כמו עטלף - אולם מה שמסתתר בה הוא הרבה יותר ממדהים. אתם רואים?

מה מסתתר בתמונה?

חידת צללית. פייסבוק, צילום מסך
חידת צללית/צילום מסך, פייסבוק

רות', תושבת מלמר, מיזורי, שיתפה את התמונה לצד הטקסט: "בהיתי בתמונה הזאת במשך שעה וניסיתי להבין מה זה. ברגע שתזהו מה זה, הגיבו למטה. אל תהרסו לאחרים ואל תספרו בתגובות מה ראיתם...". התמונה המשונה זכתה ליותר מ-32 אלף לייקים, ל-6 אלף שיתופים ו-15 אלף תגובות.

התגובות היו חלוקות. רובם האמינו שמדובר בציור של עטלף. היו כמה הצעות מוזרות נוספות כמו עכברוש עם כנפיים שתלוי הפוך, ציפור נושאת תינוק ופינגווין עושה פיפי. היו כמה שחשבו שזה סתם קשקוש ורק מעטים הצליחו לזהות מה זה באמת: צללית של קאובוי. סמנתה JH כתבה בתגובה: "OMG, זה כזה קריפי! בהיתי בזה שוב ושוב, חשבתי שזה עטלף הפוך ואז הסתובבתי, הסתכלתי שוב ו-בום! אני רואה את פניו של האיש הזה עם כובע בוקרים, חצי לבן, חצי שחור".

בזמן שרבים שברו את הראש על התמונה הזאת, היו כמה שראו מיד את הקאובוי ולא הבינו על מה הייתה כל המהומה. "ראיתי ישר את הקאובוי ובזבזתי עוד חצי שעה רק בחיפוש אחר מה שאנשים אחרים ראו". יש מי שהציע טיפים שיעזרו לכם לראות את הקאובוי. "סגרו את העיניים, הציצו מעט בתמונה והיא תתחיל להתבהר לכם", כתב אחד ואחר הוסיף: "פשוט הניחו יד על הצד השחור ואז תוכלו לראות את זה".

עוד באותו נושא

מבחן ראייה מבלבל: מהו צבעם של הלבבות בתמונה?

לכתבה המלאה

הנה הקאובוי למקרה שעדיין לא ראיתם:

אשליה אופטית: מה אתם רואים בתמונה?. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך, פייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

התמונה הזאת מזכירה לנו אחת אחרת - שאולי אתם מכירים - שגם בה מסתתרת דמות מסתורית. אחרי שהתאמנתם עם הקאובוי, נראה אתכם מצליחים לזהות מה מסתתר בתמונה הבאה:

מה אתם רואים בתמונה?

אשליה אופטית: מה אתם רואים בתמונה?. פייסבוק, צילום מסך
אשליה אופטית: מה אתם רואים בתמונה?/צילום מסך, פייסבוק

התשובה בהמשך...

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

פרה!

אשליה אופטית: מה אתם רואים בתמונה?. פייסבוק, צילום מסך
אשליה אופטית: מה אתם רואים בתמונה?/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully