וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו למצוא את החיה הקטלנית שמסתתרת בתמונה?

29.3.2016 / 9:24

בתמונה הלכאורה תמימה הזאת שצולמה באוסטרליה מסתתר יצור קטלני ביותר. אם הייתם עוברים ליד העץ הזה, מה הסיכוי שהייתם רואים אותו - ונשארים בחיים?

קרדיט ווידאו- צילום חובבים, יוטיוב

בסרטון - נחש שמצא הסוואה קצת פחות טובה

מתי רצתם לאחרונה וכמה חדי הבחנה אתם מ-1 עד 10? אל תדאגו. גם אם התשובות שלכם הן "לא זכור לי דבר כזה" ו-"אפילו 1 זה גבוה", אתם לא גרים באוסטרליה ולכן הסיכוי שתפגשו ביצור הקטלני הזה שמסווה עצמו כל כך יפה בגזע העץ הוא ממש קלוש. מבט קרוב בתמונה הבאה (שצולמה במייטלנד, צפונית לסידני) יחשוף בפניכם יצור נדיר וארסי שיכול להרוג אתכם. רואים אותו?

איפה אפי?

מיהו היצור הקטלני שמסתתר בתמונה?. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך, פייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

ליאן קוק פרסמה את התמונה בפייסבוק וקראה לחבריה למצוא את החיה האוסטרלית שמסתתרת לה בערמומיות על גזע העץ האפרפר. אנחנו נגלה לכם שבתמונה הזאת מסתתר נחש ארסי מסוג סטפן בנדד, שהכשה אחת שלו יכולה להרוג בן אדם אם לא יזדרז למיון. לדברי בילי וויר, מומחית הארס של מוזיאון דרום אוסטרליה, הנחש הנדיר, הידוע גם בשם "נשכן מוכן", מכיל ארס קטלני, נשיכתו מהירה והוא נמצא בסכנת הכחדה. צבעיו של הנחש, הנעים בין אפור-שמנת לשחור-חום, מאפשרים לו להסוות עצמו בעצים באופן שכמעט בלתי אפשר להבחין בו.

"הארס משחרר אנזים פרותרומבין גבוה, שמגביר ייצור תרומבין בדם", אמרה וויר, "זה משבש את קרישת הדם בגוף ומצריך טיפול רפואי דחוף".

עוד באותו נושא

צפו: מה קורה כשלוכדי נחשים מוצאים נחש ארסי ברכב

לכתבה המלאה

הנה הוא:

נחש מסוג סטפן בנדד מסווה על גזע עץ. פייסבוק, צילום מסך
צילום מסך, פייסבוק/צילום מסך, פייסבוק

ב-10 במרץ, 2013, גבר בשנות ה-60 לחייו מת מהכשת נחש סטפן בנדד כשבעה ימים לאחר שהוכש, מאחר שהיה תקוע בשטפונות ולא יכול היה לגשת לטיפול רפואי בזמן. הנחשים המסתוריים מבלים את רוב זמנם על עצים, כשהטריטוריה שלהם מתפרשת לעיתים על פני 30 עצים. מחבקי עצים אוסטרלים, ראו הוזהרתם!

נחש  סטפן בנדד. http://www.qm.qld.gov.au/, אתר רשמי
ככה הוא נראה ביום יום. חמוד לא? רק אל תשכחו שהוא ידוע בשם "נשכן מוכן"/אתר רשמי, http://www.qm.qld.gov.au/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully