וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידה לא פתורה: כמה פרצופים אתם מצליחים לזהות בעץ הזה?

28.3.2020 / 23:53

נסו למצוא כמה פרצופים מסתתרים בין ענפי העץ. אם זה נראה לכם פשוט מדי - נסו לזהות גם למי שייכים הפרצופים האלה. קשה אה? החידה המתעתעת שלפניכם נותרה אינה פתורה - אבל אנחנו סומכים עליכם שתפתרו אותה, או שלפחות תנסו

יוטיוב

בואו נתחיל בקל ונעבור לקשה, כמו שאנחנו אוהבים בלחם. הביטו היטב בתמונה הבאה ונסו לגלות כמה פרצופים מסתתרים בה? 2? 4? רמז: המספר הוא הרבה יותר גבוה.

החידה המתעתעת שלפניכם - יצירת אמנות פנטסטית שראויה להערכה - זכתה לשם המכובד "עץ המנהיג" - ותכף נספר לכם גם למה. בתמונה, ענפי העץ יוצרים קווי מתאר של פרצופים, גבריים ונשיים.

כמה פרצופים אתם רואים בתמונה?

כמה פרצופים יש בעץ?. youtube, צילום מסך
כמה פרצופים יש בעץ?/צילום מסך, youtube

לא נמתח אתכם יותר מדי: התשובה היא 10. למרות שיש כאלה שטוענים שהם רואים שם 11 פרצופים. אממה, החידה אינה מסתיימת כאן. בשלב הזה, עליכם למצוא את המנהיגים שב"עץ המנהיגים". כן, מתברר שכל אחד מהפרצופים שמצאתם שייך לאישיות מפורסמת מההיסטוריה שלנו. עכשיו הסתכלו על התמונה שוב ונסו לזהות למי שייך כל אחד מהפרצופים.

עוד באותו נושא

בחנו את עצמכם: האם תצליחו לפתור חידה שמשגעת שיכורים בפאב?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם הפעם היינו שמחים לא למתוח אתכם יותר מדי עם התשובה - אבל האמת שאין לנו מושג מהי. מלבד שניים שהצלחנו לזהות: גנדי, מרגרט תאצ'ר ומיכאיל גורבצ'וב, השאר הן פשוט הערכות גסות ולא מבוססות. ישנה אפילו סברה שהתמונה צויירה ב-1881 ככה שזיהוי המנהיגים הוא בכלל בלתי אפשרי.

התמונה הפכה מהר מאוד לויראלית וזכתה למיליוני צפיות בפייסבוק כשכולם נורא נואשים למצוא את התשובה. האשליה האופטית הפופולארית של 2015 הייתה השמלה הכחולה שחורה. האם האשליה האופטית הזאת תצליח לעורר ולו מחצית מההיסטריה שעוררה השמלה? בינתיים מסתמן שכן. נו, זיהיתם כבר?

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully