וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחף ועם תיקים: נזיר תועד מטפס על קיר תלול ללא חבלים

12.8.2020 / 0:00

נזיר שכנראה כוח הכבידה אינו חל עליו תועד במצלמה צועד יחף על מדרון תלול, כשלצידו תייר שאוחז בחבל ובקושי מצליח לטפס מעלה

נזיר מטפס על קיר תלול ללא חבלים/vunglomlalaiy/TIKTOK

נזיר תועד במצלמה מטפס על קיר תלול ללא נעליים, חבלים או כל ציוד תמיכה אפשרי. הנזיר, שנראה כי כוח המשיכה אינו חל עליו, נראה צועד יחף על המדרון התלול כשתיקים על גבו, בזמן שהתייר שמתעד אותו נראה אוחז בחבל ובקושי מצליח לטפס אחריו.

בסרטון שהגיע מלאוס וצבר מעל 7 מיליון צפיות בטוויטר ושותף גם בטיקטוק בשבוע שעבר נראה התייר וונג לומלאליי בביקורו בעיר הבירה ויינטיאן, שם נאלץ לטפס בעזרת חבל לראש ההר, היכן שנמצא מקדש באן קון. כשעצר באמצע להפסקה קצרה, הוא הבחין בנזיר חולף על פניו במדרון התלול כאילו הוא צועד על אדמה ישרה. לא די בכך, הנזיר הבודהיסטי הלבוש בגלימה צהובה נראה צועד יחף, בלי שום ציוד תמיכה ושני תיקים על גבו - ומצליח להגיע לראש ההר בלי שום בעיה. בסרטון נראה וונג מכוון את המצלמה אליו כדי להראות לצופים כיצד הוא אוחז בחבל צמוד אליו בניסיון לטפס מעלה, בעוד הנזיר עושה זאת בלי שום עזרה ובלי שום מאמץ.

צפו בקטע המלא:

רבים התלהבו מהסרטון והגיבו בממים ותגובות משעשעות. חובב אנימה אחד כתב: "הוא בטח מנוודי האוויר של אוואטר!" ואדם נוסף כתב: "לנזירים יש כוחות יוצאי דופן. מי יודע? טיפוס אנכי עשוי להיות אחד מהם". אחרים ניסו לספק נימוקים הגיוניים. "הוא יחף, זה נותן לו אחיזה נוספת. הבעיה היא שעבור רוב האנשים זה ממש יכאב ברגליים", כתב אחד ואחר הוסיף: "הוא הולך בזווית כדי לשטח כמה שיותר את השיפוע". אדם נוסף כתב: "כוחו של נזיר הוא הרבה מעבר למה שאדם רגיל יכול להבין. הם יודעים למצוא את האיזון המושלם בין גוף לנפש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully