וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מצחיק שתראו: מה קרה כשהדוב פתח את המרצדס?

30.6.2020 / 0:11

דוב שחור החליט לנצל את העובדה שבגלל הקורונה רוב האנשים בבצפון קרוליינה לא נמצאים ברחובות, ופתח את דלת הרכב היוקרתי. אלא שהתגובה של בעלי הרכב שהיו במרחק קרוב גרמה לו להתנהג בצורה מאוד מצחיקה

christinamariefuentes

דובים שחורים ובני אדם לא משדרים בדרך כלל באותו התדר, אבל כנראה שיש בין שני המינים הסכמה אחת - הם מאוד אוהבים מכוניות מסוג מרצדס. דוב שחור אחד מצפון קרוליינה רצה להסתכל מקרוב על הפנים של המכונית, ולאכול מה שיש בפנים - מזון או בני אדם.

בתקשורת המקומית דווח שכריסטינה פואנטס והחברים שלה היו בביתם באשוויל, צפון קרוליינה, כשלפתע הדוב השחור הפתיע וניסה לפרוץ למכונית שחנתה בשביל. אחד מחבריה של פואנטס נשמע צועק: "אל תתעסק עם המרצדס", כשאחר שואל אם האוטו פתוח. בצורה מפתיעה, הקללות והאיומים הבריחו את הדוב הנלהב.

זה מה שקרה כשהדוב ניסה להכנס לרכב

פואנטס סיפרה בראיון: "זה מצחיק כי צילמנו את הכל. ג'ייקוב אמר: "דובים לא יכולים לפתוח את דלת המכונית נכון?" כי ניסינו להזכר אם נעלנו את הדלתות". הם הופתעו כהשדוב, שזכה לכינוי ניקולאס, פתח את הדלת בלי בעיה: "ידעתי שדובים חכמים, אבל לא ידעתי עד כמה", היא הוסיפה, "למזלי לא היה נזק לרכב, אבל הדוב השאיר לכלוך גדול על האוטו".

החבורה החלה לצעוק וגרמה לדוב לברוח לגבעות ופואנטס סיפםרה שזאת לא הפעם הראשונה שהיא ראתה דוב שחור באזור. כמה שבועות לפני כן, החברים שלה ראו דוב כזה, חיה שבדרך כלל מתרחקת ממכוניות ומבני אדם.

  • עוד באותו נושא:
  • דוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully