וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הרשת מודאגת מילדה רזה במיוחד - אבל מה הסיפור האמיתי שלה?

5.12.2019 / 0:01

תמונה של ילדה בפארק הפכה לויראלית והדאיגה רבים בשל מצבה הגופני. לפני שהספיקו להזעיק את שירותי הרווחה, מישהו הצליח לפענח מדוע רגליה של הילדה נראות רזות במיוחד - והסיבה הרבה פחות מדאיגה ממה שחשבתם

red bull

בווידאו - סרטון האשליה האופטית בו רוקדים על התקרה

תמונה של ילדה קטנה בפארק הפכה בשבוע האחרון לויראלית, כשאנשים ניסו לפענח מה עבר על הילדה המסכנה שרגליה בתמונה נראות כה דקיקות. בעוד שחלק מהאנשים חששו שהילדה עוברת התעללות וודאי מורעבת, אחרים ניסו להבין אם מדובר בתמונה שעברה פוטושופ מסיבה לא ברורה. רק חלק קטן הצליח להבין מדוע הרגליים של הילדה כה רזות וארוכות - והסיבה בהחלט תרגיע אתכם.

אז לא. לא מדובר בעבודת פוטושופ גרועה והילדה אינה רזה במיוחד או מעוותת. למעשה מדובר באשליה אופטית ורק מעטים הבחינו שהילדה מחזיקה בשקית פופקורן שצבעה דומה מאוד לצבע הדשא עליו היא עומדת. אחד כתב: "הולי שיט, התמונה הזאת באמת הלחיצה אותי לרגע, חחח". אחר הוסיף: "חשבתי שהרגליים שלה ככה ורציתי להגיד לכם שאתם רעים שאתם צוחקים עליה אבל אז הסתכלתי על התמונה שוב והבנתי". אדם נוסף כתב: "זה מצחיק איך אשליות אופטיות עובדות. בהתחלה לא ראיתי בכלל את שקית הפופקורן ונאבקתי כדי להבין מה עיניי אומרות לי. ברגע שהבנתי שיש שם שקית פופקורן, כל מה שאני רואה עכשיו זה את השקית. אני לא מסוגל לראות את מה שראיתי קודם. מוזר".

עכשיו זה ברור יותר?

אשליית הילדה בפארק. צילום מסך
אשליית הילדה בפארק/צילום מסך

כפי שציינו, רבים דאגו למצבה הבריאותי של הילדה וניסו לאתר היכן התמונה צולמה ללא הצלחה. אחד כתב: "הייתי ממש מודאג. חשבתי שצריך להציל ולהאכיל את הילדה הזאת. ראיתי שמישהו כתב פה 'פופקורן' אז חשבתי, טוב, כן אנחנו יכולים להאכיל אותה בפופקורן, אבל האם זה יספיק? ורק אז ראיתי את שקית הפופקורן ונפל האסימון". אחר הוסיף: "לקח לי 25 דקות לראות שהיא מחזיקה שקית פופקורן. התחלתי ממש לדאוג לילדה המסכנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully