וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק 1 מ-1,000 איש מצליחים למצוא את הפתרונות לתרגיל המתמטי הפשוט הזה

19.7.2017 / 8:44

תמיד לימדו אותנו שלכל תרגיל במתמטיקה יש תשובה אחת נכונה, אולם אתגר מתמטי חדש שובר את הכללים ומציע שני פתרונות אפשריים - אך רק לאחד מהם תצליחו להגיע בקלות

כולם שונאים מתמטיקה/REDDIT

בסרטון - אנשים שלא אוהבים מתמטיקה

אנחנו לא מתביישים להודות שלא הצלחנו לפתור תרגיל מתמטי "פשוט" של חיבור מספרים. המשוואות שנתקלנו בהם רק נראות פשוטות לפתרון, אבל אלפי גולשים בפייסבוק מגרדים את הראש כבר שעות בניסיון להגיע לתשובה הנכונה - או יותר נכון - לשתי התשובות הנכונות. אם נאמין לדברי יוצרי החידה, רק אחד מתוך אלף פותרים מצליח לעלות על שתיהם.

האתגר המתמטי, שנוצר ע"י Go Tumble, דורש חשיבה יצירתית כדי למצוא שתי תשובות שונות אך נכונות לסדרת המשוואות שלפניכם. יוצריו כתבו: "ראשית, חישבו מחוץ לקופסה. חידת המתמטיקה הזאת לא פשוטה. אפילו שברוב המקרים לכל בעיה מתמטית יש תשובה אחת נכונה, במקרה הזה קיימות שתי תשובות נכונות שמעוררות דיון בכל העולם". קחו לעצמכם כמה דקות ונסו להגיע לפתרונות לפני שנגלה לכם. אנחנו מאמינים בכם!

החידה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתרון מס' 1:

אחת משתי התשובות האפשריות, וזו שכנראה עליתם עליה לבד, היא...
...
...
...
...
...
...

40. איך? 1 ועוד 4 שווה 5. הוסיפו את הספרה 5 לתרגיל הבא (2+5+5) ותקבלו 12. הוסיפו 12 לתרגיל הבא (3+6+12) ותקבלו 21. הוסיפו 21 לתרגיל האחרון (8+11+21) ותקבלו 40.

פתרון מס' 2:

זו התשובה שרק גאונים אמיתיים מגיעים אליה. מוכנים לגלות? התשובה הנוספת היא...
...
...
...
...
...
...

96. איך? החליפו את החיבור בכפל והוסיפו למשוואה את הספרה הראשונה. 5=1+4 הופך ל- 1X4+1=5. בתרגיל הבא - 2X5+2=12. בתרגילו שאחריו - 3X6+3=21 ובאחרון - 11X8+8=96.

  • עוד באותו נושא:
  • מתמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully