וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידת ה-CIA שהסעירה את הרשת: באיזו שעה צולמה התמונה?

8.12.2020 / 23:49

סוכנות הביון המרכזית אתגרה את עוקביה בטוויטר בחידה קשה במיוחד בה היה עליהם לנחש את השעה בה צולמה לכאורה התמונה הבאה. כמעט חצי מהמשיבים טעו בה וודאי לא היו עוברים את מבחני הקבלה הקשים לסוכנות. האם אתם חכמים מספיק כדי להתקבל ל-CIA?

קמפיין גיוס של ה-CIA/Discover the CIA- Your Nation is Counting on You

חברים, החידה הבאה היא לא עוד אחת מהחידות המסתובבות ברשת. את החידה הזאת הציבה בפנינו לא אחרת מאשר סוכנות הביון המרכזית של ארה"ב, ה-CIA, ולפתור אתגר של ה-CIA זה לגמרי טפיחה על השכם. למעשה, אם נכשלתם בה - אין סיכוי שתצליחו להתקבל לסוכנות אם אי פעם שקלתם זאת. מוכנים לבחון את עצמכם?

ה-CIA ביקשה מעוקביה בטוויטר לקבוע באיזו שעה צולמה התמונה החורפית שלפניהם, כשכמעט חצי מהמשיבים לא ידעו לענות על השאלה נכון. החידה מאתגרת את הגולשים לחפש רמזים חזותיים בתמונה של אתר סקי וכדי להקל עליכם, מציגה 3 תשובות אפשריות: 7:00 בבוקר, 11:00 בבוקר או 15:00 בצהריים. לפני שניגש לדון בכל אחת מהאפשרויות - נסו לענות על החידה בעצמכם.

חידת ה-CIA: באיזו שעה צולמה התמונה?. CIA, Twitter, אתר רשמי
חידת ה-CIA: באיזו שעה צולמה התמונה?/אתר רשמי, CIA, Twitter

חידת ה-CIA: באיזו שעה צולמה התמונה?

7:00 בבוקר
11:00 בבוקר
15:00 בצהריים
16503 משתתפים

לפני שניגש לתשובה - בואו נעבור על האפשרויות. רבים מהפותרים טענו כי הרמזים מוסתרים במכוניות החונות, הכביש, האוטובוסים של בית הספר ופנסי הרחוב. הניחוש הפחות פופולרי מבין השלושה היה 11 בבוקר עם 13 אחוזים מהמשיבים. אחד כתב להגנתו: "השמש עולה במזרח, כך שאפשר לשלול את השעה 15:00. השמש גבוהה מדי מכדי שיהיה מוקדם בבוקר, כך שזה שולל את 07:00. לכן נותרנו עם 11:00".

33.9 אחוזים מהמשיבים סברו כי התמונה צולמה בשעה 15:00 בצהריים. אחד כתב: "השלג בכביש נשחק בתנועה של היום ואין שום מפני שלג באזור. אוטובוסים ריקים נכנסו למתחם בית הספר וממתינים לקחת את הילדים הביתה. השמש עכשיו במערב - הבתים פונים מזרחה".

מרבית המצביעים - 53.1 אחוזים - קבעו שהשעה הנכונה היא 07:00 בבוקר. אחד כתב בתגובה: "על מכסה המנוע במכוניות שבמגרש החניה נערם שלג. יש צל ארוך היוצא מהבתים. איש עדיין לא עושה סקי באזור. יש רק מכונית אחת על הכביש. אין הולכי רגל. הניחוש הראשוני שלי היה חצות באחת המדינות בהם השמש זורחת בלילה לאורך כל החורף. הניחוש השני שלי היה מוקדם ככל האפשר בבוקר". אדם נוסף כתב: "אני חושב שהתמונה צולמה בשבע בבוקר. הצללים הארוכים של השמש העולה במזרח. המכוניות החונות שמרמזות על כך שרבים עדיין במיטה. זה בטוח מוקדם בבוקר. התקבלתי?". שמשתמש אחד הוסיף: "הייתי אומר שהשעה 7 בבוקר כי הרחובות עדיין לא נחרשו".

הנה תוצאות הסקר של ה-CIA:

אז מהי התשובה הנכונה?

רק לאחר שה-CIA חשפה את תוצאות הסקר, היא גם סיפרה לגולשים מהי התשובה הנכונה. מוכנים לזה? השעה הנכונה היא אכן 7:00 בבוקר. אם עניתם נכון, יש לכם פוטנציאל להתקבל ל-CIA או לפחות לעבוד כמרגלים עבורינו. נפנה אליכם במידת הצורך, מבטיחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully