וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיצה או טיפשה? נתקלה בדוב באמצע הדרך - ועשתה איתו סלפי

3.8.2020 / 0:06

זוג מטיילות חסרות מורא נתקלו בדוב סקרן במסלול במקסיקו ובמקום לברוח על נפשותיהן, הן עצרו והצטלמו איתו סלפי. תיעוד של הדוב נעמד על רגליו האחוריות לתמונה הפך לויראלי

דוב מתקרב לנשים שמצלמות סלפי/TWITTER

מטיילת בפארק האקולוגי צ'יפינק שבסן פדרו גרזה גרסיה, מקסיקו, עשתה סלפי עם דוב שחור - שנעמד על רגליו האחוריות בשביל תמונה. הרגע הנדיר תועד במסלול טיולים פופולרי בפארק, שם מטייל נתקל בדצמבר האחרון בשני דובים וברח באימה. לעומתו הבנות האמיצות (או אולי בעצם טיפשות) לא נבהלו מהדוב שהתקרב אליהן ונעצרו לתמונה, בזמן שחברותיהן ברקע מביטות בהן באימה אך מנסות לשמור על איפוק.

בסרטון שתועד ע"י אחד המבקרים ופורסם ברשת נראה הדוב ניגש אל המטיילות ומרחרח אחת מהן, כשהן מפגינות קור רוח וממשיכות לחייך. הדוב נראה מאבד את שיווי המשקל לרגע, אך מהר מאוד רוכן שוב על רגליו האחוריות ונכנס לתמונה. לרגע נראה שהדוב מודע לכוונת הסלפי של חברתו האנושית ונראה מחבק אותה במודע. רק אחרי כמה דקות מתוחות, הדוב השחור החל לנדוד משם חזרה אל היער והחברות התאחדו והמשיכו בטיול.

דוב מתקרב לנשים שמצלמות סלפי. TWITTER, צילום מסך
חיבוק דוב/צילום מסך, TWITTER
דוב עשה סלפי עם מטיילות במקסיקו. TWITTER, צילום מסך
זה כבר היה ממש מלחיץ אותנו/צילום מסך, TWITTER

ברשת ניסו להבין מדוע הדוב לא תקף אותן. הסבר אחד להתנהגותו השלווה הוא שנראה שיש לו תגית באוזנו השמאלית, כלומר ייתכן שהוא רגיל למגע אנושי.

הרגע המצמרר שותף ברשת, שם הוא צבר יותר משני מיליון צפיות מאז יום שבת. אפילו שחקן ה- NBA לשעבר, רקס צ'פמן, שיתף את הסרטון בפרופיל שלו וכתב: "או.מיי.גאד. היא כוכבת". המשתמש ששיתף את הסרטון ציין כי על אף שמדובר בתיעוד נדיר, המפגש עם דובים שחורים באזור אינו מפתיע. איך אתם הייתם מגיבים?

ככה זה נראה בזמן אמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully