וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן ביטון: "ממש כיף לי בבית"ר ירושלים", רוני לוי: "הוא שחקן מוכשר"

14.8.2020 / 14:12

אחרי הבכורה, המגן החדש של בית"ר ירושלים כבר עם הפנים קדימה למשחק מול מ.ס. אשדוד: "תמיד יש במה להשתפר". המאמן: "ראינו מה אשדוד עשתה במחזור האחרון נגד בני יהודה"

תגובות הפועל תל אביב אחרי ה-0:0 מול בית"ר ירושלים/צילום: דוברות הפועל ת״א ,עריכת וידאו: ניר חן

בית"ר ירושלים ערכה היום (שישי) אימון נוסף לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו ביום ראשון.

"ראינו מה אשדוד עשתה במחזור האחרון נגד בני יהודה", אמר רוני לוי לאתר הרשמי. "זו קבוצה איכותית ומחכה לנו משחק קשה מאוד. בסה"כ בשני המשחקים הקודמים, מבחינה טקטית וקבוצתית נראינו טוב מאוד, למרות שלא היינו מספיק חדים ומסוכנים ליד השער, אבל זה טבעי לשלב הזה של העונה. אני מאוד מקווה שנצליח לשפר את זה כבר נגד אשדוד. עברנו שני משחקים שיוסיפו לנו הרבה להמשך הדרך ונתכונן בהתאם למשחק הזה".

על שחקני הרכש אמר המאמן: "לשחקנים לוקח זמן להתחבר לקבוצה חדשה, זה לא קורה ברגע. צריך סבלנות. הבאנו שני שחקנים שמכירים את הליגה. זה עוזר מאוד בהתאקלמות ובהשתלבות שלהם. זרקנו אותם למים מהר וכבר אחרי יומיים של אימונים הם שיחקו, ועשו את זה בצורה טובה".

"אוראל שחקן מאוד איכותי, אחד הבלמים הטובים בארץ, שיוסיף לנו המון", אמר לוי. "אורן ביטון שחקן מוכשר שגם שיחק בקבוצות גדולות עם הרבה איכויות, וגם האסלביינק הוא שחקן צעיר ומוכשר שמחכים לפריצה שלו, ולפעמים הפריצה זה עניין שלוקח תקופה מסוימת, ואנחנו מקווים שזה יקרה כמה שיותר מהר, אבל ברור לנו שצריך זמן. אני בטוח שהשלושה יוסיפו לנו הרבה".

שחקן בית"ר ירושלים אורן ביטון. דני מרון
קודם אשדוד, אחר כך אירופה. ביטון/דני מרון

"ממש כיף לי פה", אמר אורן ביטון. "זה מועדון מדהים שקיבל אותי בחום ואהבה, גם ההודעות מהאוהדים והכל. זו ממש חוויה נהדרת. מדברים על העוצמות פה כל הזמן אבל עד שאתה לא נמצא פה, אתה לא יודע איך זה מרגיש באמת. תמיד יש במה להשתפר, קודם נעבור את המשחק נגד אשדוד ואחר כך חושבים על אירופה, יש לנו מטרות וצריכים להשתפר עוד קצת ואז נחשוב הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully