וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו חתר לתפקיד הקפטן של פרטיזן? "לא יודע מי כתב שטויות כאלה"

ב"מוצרט" הסרבי נטען כי קפטן נבחרת ישראל פעל לקבל את התפקיד בו מעולם לא שימש שחקן זר. נאתכו הכחיש: "שום דבר לא נכון, סטויקוביץ' הוא הקפטן שלנו". אליאל פרץ כבש במדי וולפסברגר בהכנה

ביברס נאתכו חוגג ניצחון בדרבי

ביברס נאתכו עומד במרכזה של סערה בפרטיזן בלגרד, אבל לא בטוח שיש לו קשר לכך. על פי דיווח באתר הסרבי "מוצרט", נאתכו פעל כדי לקבל את סרט הקפטן לאחר שהשוער ולדימיר סטויקוביץ', אקס מכבי חיפה והקפטן הנוכחי של פרטיזן, איבד את מקומו בהרכב.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד. GettyImages
מחמאות מהמאמן, אבל אולי הן רק גרמו לבעיות. ביברס נאתכו עם סאבו מילושביץ'/GettyImages

קפטן נבחרת ישראל, אחד השחקנים המצטיינים של פרטיזן מאז הצטרפותו לקבוצה לפני שנה, קיבל מחמאות רבות מהמאמן סאבו מילושביץ' ("הוא מנהיג נולד, הוא הפך את חבריו לטובים יותר, כל הקבוצה זיהתה אותו כמנהיג") ואולי זה מה שהוליד את הפרסום. אבל לפרטיזן מעולם לא היה קפטן זר, וכאשר מילושביץ' התבקש לציין את שמות המועמדים לתפקיד, נאתכו לא נכלל ביניהם.

לאחר הידיעה, באתרים אחרים בסרביה דיווחו כי נאתכו ביקש מחבריו לתרגם לו את הכתבה, כעס על הסיפור והכחיש את כולו. לאחר מכן אמר: "אני לא יודע מי כתב את השטויות האלה. שום דבר לא נכון. סטויקה הוא הקפטן שלנו ואנחנו שמחים שיש לנו קפטן כמוהו. זה הכול. אני יודע שזה לא התפקיד שלנו להחליט מי הקפטן. אנחנו מתרכזים בהשגת ניצחונות במשחקים הבאים".

עוד בוואלה!

אלון תורג'מן קרוב לחתימה בוויסלה, אופיר מרציאנו והיברניאן שוב ניצחו

לכתבה המלאה
אליאל פרץ שחקן וולפסברגר. מתוך האינסטגרם של וולפסברגר, אתר רשמי
אליאל פרץ במדים החדשים/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של וולפסברגר

* אליאל פרץ כבש במשחק ההכנה של וולפסברגר האוסטרית מול ספרטה פראג שהסתיים ב-2:2. הקשר שהגיע מהפועל חדרה פתח בהרכב והעלה ל-0:2 בדקה ה-40, אבל הצ'כים חזרו ונמנעו מהפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully