וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן קיבל את מבוקשו: מרטין אודגור חזר רשמית לריאל מדריד

ריאל סוסיאדד נפרדה מהקשר הנורבגי, שנה אחת לפני סיום תקופת ההשאלה המקורית: "קשה לגרום לנו להיקשר כל כך מהר, אבל מרטין הצליח בכך"

אימון ריאל מדריד/האתר הרשמי של ריאל מדריד

ריאל סוסיאדד נפרדה הערב (רביעי) מקשרה הנורבגי מרטין אודגור, והודיעה על חזרתו לריאל מדריד שנה אחת לפני סיום עסקת ההשאלה המקורית. אודגור חוזר לסגל של האלופה לבקשת זינדין זידאן, וכעת מקווה להגשים את החלום שלו ולהפוך לשחקן משמעותי גם במדי הבלאנקוס, אחרי היכולת הטובה שהציג כמושאל אצל הבאסקים.

מרטין אודגור שחקן ריאל מדריד. GettyImages
כמעט שש שנים אחרי החתימה הרשמית, הוא חוזר. מרטין אודגור בינואר 2015/GettyImages

"קשה לגרום לנו להיקשר כל כך מהר, אבל מרטין הצליח בכך", נכתב בהודעה של ריאל סוסיאדד. "הוא עוזב אותנו כעת לריאל מדריד, אבל לעולם לא נשכח את כל מה שהוא עשה כאן בעונה בלתי נשכחת. השערים שלו, הכדורגל שלו, האישיות שלו, המאמץ והצניעות הותירו חותם על כולנו".

הכישרון בן ה-21, ששיחק לפני כן כמושאל גם בוויטסה והירנביין ההולנדיות, כבש שבעה שערים ובישל עוד תשעה ב-36 משחקים במדי ריאל סוסיאדד, וסייע לה להעפיל לגמר הגביע ולסיים במקום השישי השווה כרטיס לליגה האירופית.

עוד בוואלה!

מודריץ' מוכן לקצץ כדי להישאר בריאל, פוגבה מצפה להארכת חוזה ביונייטד

לכתבה המלאה

מבחינת ריאל, שככל הנראה לא תבצע רכש בחלון הנוכחי, מדובר בשחקן חיזוק לכל דבר שמגיע אחרי עונה מצוינת. גם כבר צבר ניסיון בליגה וגם עדיין צעיר כמובן (רק בן 21). החזרתו, שלא עולה למועדון יורו אחד, תאפשר מכירה של קשרים אחרים והכנסת מזומנים לקופה, אולי לקראת החתמת ענק בחלון של ינואר או בקיץ הבא.

בנוסף, זידאן אימן את אודגור ב-25 משחקים בקבוצת המילואים ומכיר אותו היטב. הוא עקב אחרי ההתקדמות שלו ומשוכנע שביכולתו לעשות את קפיצת המדרגה, בדומה למה שעשה פדריקו ואלוורדה עם חזרתו מהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully