וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירת שיכורה תועדה מתפשטת במקדש בתאילנד ומקללת את המקומיים

13.8.2020 / 0:01

פארה האק בת ה-28 עוררה סערה בצ'יאנג מאי שבתאילנד, אחרי שטיפסה בעירום על מקום קדוש למקומיים והחלה להשתולל. המשטרה עצרה את התיירת בעוד המקומיים מתכננים לטהר את המקום בהקדם מחשש שקדושתו נפגעה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

תיירת שיכורה וערומה מטפסת על מקדש בתאילנד/YOUTUBE

תיירת שיכורה עוררה את זעמם של המקומיים בצ'יאנג מאי, צפון תאילנד, אחרי שהתפשטה וטיפסה על אתר קדוש בתאילנד בשני האחרון. בסרטון שפורסם מאוחר יותר ברשת נראית התיירת, שזוהתה בתקשורת המקומית בשם פארה האק בת 28, כשהיא יושבת על מעקה עירומה לגמרי כשפחית בירה בידה וצועקת לעוברים ושבים "צ'וק די מאד'רפ*****", כשצ'וק די פירושו "לחיים".

מקומיים נראים מנסים לשוחח עם האישה העירומה אך היא בתגובה קיללה כל אחד שניסה לגשת אליה, "תסתלקו מפה, פדופילים מז**** וז*** מכוערת". לרגע היא נשמעת צועקת גם "אללה אכבר". פארה, תושבת בנגלדש, המשיכה להשתולל ולצעוק עד שהמקומיים השתלטו עליה וכיסו אותה בסארונג.

תיירת שיכורה וערומה מטפסת על מקדש בתאילנד. Youtube, צילום מסך
תיירת שיכורה וערומה מטפסת על מקדש בתאילנד/צילום מסך, Youtube

המשטרה הגיעה למקום, עצרה את פארה והובילה אותה לבית החולים המקומי לצורך בדיקה והתפכחות. מהמשטרה נמסר כי פארה הגיעה כתיירת אך החלה לעבוד במקום כמורה לאנגלית באפריל האחרון. בכיר במשטרת צ'יאנג מאי אמר כי התיירת שהתה באכסניה בעיר והוסיף: "חשדנו שהיא די שיכורה, היא לא הצליחה לשלוט בעצמה והיא החלה לעשות סצנות. הדבר הראשון שעשינו היה לקחת אותה לבית החולים כדי שתנוח. כשתהיה מפוכחת הרופאים יבדקו את מצבה הפסיכולוגי. הנוהל הנכון הוא לייצר דוחות פסיכולוגיים שיסייעו לנו כשנשקול האם להגיש אישומים נגדה או קנסות. דיווחנו על המקרה לשגרירות ולמכריה בתאילנד".

תיירת שיכורה וערומה מטפסת על מקדש בתאילנד. Youtube, צילום מסך
התיירת השיכורה צעקה וקיללה את המקומיים/צילום מסך, Youtube
תיירת שיכורה וערומה מטפסת על מקדש בתאילנד. Youtube, צילום מסך
היא נעצרה בידי המשטרה והועברה לבית החולים המקומי/צילום מסך, Youtube

השוטרים אמרו כי פארה נצפתה שתויה גם לילה לפני שהתפשטה במקום הקודש למקומיים. הם אמרו כי היא עדיין מאושפזת בבית החולים סואן פרונג, ורופאיה צפויים להעביר להם דוחות רפואיים על מצבה להמשך הטיפול.

התושבים הבודהיסטים במקום מתארגנים כעת לקראת ביצוע של טיהור המקום הקדוש בו התפשטה התיירת וצפויים לעשות "יום ניקיונות" במטרה, אולי, לאפשר להם לשכוח מהמראות הקשים.

צפו בתיעוד המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully