וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסטיגל חוזר: הקליפ הסודי של נועה קירל ואליאנה תדהר

12.8.2020 / 11:32

אירוע החנוכה האהוב לכל המשפחה קורה או לא קורה? בהפקה של השואו החליטו שלא לוותר למרות המגבלות - כך שבקרוב, תוכלו לראות בעצמכם את כוכבות פסטיגל 2020, נועה קירל ואליאנה תדהר, מדברות על זה. וואלה! סלבס זרקור

סטילס: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: אביב אירגז

כאילו החודשים האחרונים לא היו מספיק מלחצים, מבלבלים או מתישים (זוכרים את ביטול הטיסות, ההפגנות, הבחירות, הסגר, האבטלה, וירוס הקורונה?!) - בתקופה האחרונה רבים בתעשיית הבידור הישראלית עסקו בתעלומת פסטיגל 2020. בהפקת המופע לכל המשפחה, בחנו אם יוכלו לקיים את השואו לאור המגבלות הבריאותיות והאיסורים, חשבו אם לבטל את ההופעות שהתקיימו 39 שנים ברציפות מדי חג חנוכה או למצוא דרכים אחרות לקיים את האיוונט המושקע.

אז מה קורה בסוף? תשאלו את כוכבות המופע לשנה הנוכחית, חביבות הנוער אליאנה תדהר ונועה קירל, שבקרוב מאוד יספרו לכל העולם איך יוכל לצפות בשואו בשמחה וששון.

רכלו על הפסטיגל באינסטגרם

play פסטיגל 2019. אורית פניני,
40 שנות שירים וריקודים. פסטיגל 2019/אורית פניני

לוואלה! סלבס נודע כי בימים הקרובים, קירל את תדהר יצולמו לקליפ קצר וסודי שישוחרר זמן קצר אחר כך ויבהיר לכולם באופן רשמי וחגיגי: פסטיגל 2020 קורה, כך שכל ההורים, הילדים ושאר מעריצי המשתתפים בהפקה יוכלו לבחון אותו בחג הסופגניות.

עוד בוואלה!

חיה ב... נועה קירל תככב בסרט חדש על חייה

לכתבה המלאה

עם זאת, לצערם של אלה שחיכו לבחן מקרוב את חגיגות ה-40 לפסטיגל, המופע השנה לא יעלה לייב על הבמות ברחבי הארץ - מחיפה ועד לבאר שבע. כיוון שאפילו במאי המופע הוותיק, חנוך רוזן, לא יכול לחזות בפנטומימה מה יהיה המצב באזור בדצמבר 2020, הוחלט לפרמט הפעם את העלילה כסרט מושקע (כמו זה שמופק מדי שנה לצד המופע החי) ולשחרר אותו בתקופת חג האורות, להנאת המשפחה. מה שנקרא, פסטיגל בפורמט דיגיטלי, בהתאמה לימי הריחוק החברתי.

מהפקת הפסטיגל נמסר: "אנחנו מכינים לכם הפתעות".


אגב, וואלה! סלבס תככב אף היא בסרט, בתור מפלצת בלתי נראית.

נועה קירל. ניר פקין
כבר ותיקה במופע. נועה קירל/ניר פקין
אליאנה תדהר. רפי דלויה
שיאנית המופע. אליאנה תדהר/רפי דלויה
חנוך רוזן. ניר פקין
מר במאי. חנוך רוזן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully