וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערימות של בלינג בלינג: קארדי בי על שער חדש ונוצץ

12.8.2020 / 10:28

הראפרית שרק בשבוע שעבר הוציאה קליפ חדש ממשיכה לדהור על גלי ההצלחה כאשר היא מככבת על שער גיליון ספטמבר היוקרתי של מגזין אל האמריקני. בהפקת אופנה נוצצת במיוחד מסתתר לו גם רגע של גאווה לאומית

טיזר לשיר WAP של קארדי בי/Atlantic Records

ימים ספורים אחרי הקאמבק המוזיקלי של קארדי בי - היא קוטפת הישג נוסף וזוכה לככב על שער גיליון ספטמבר היוקרתי של המגזין הנחשב אל האמריקני. רק לפני כמה ימים היא שחררה לאוויר העולם את הקליפ הפרובוקטיבי שלה לשיר WAP, אותו היא מבצעת עם הראפרית מייגן די סטליון - פלוס הופעת אורח של קיילי ג'נר. היא עוד לא הספיקה לחגוג את הטירוף של הקליפ, שצבר תוך ימים ספורים יותר מ-50 מיליון צפיות, וכבר היא זוכה לעוד הישג וממשיכה לדהור על גלי ההייפ סביבה.

קארדי בי הצטלמה לשער פלוס הפקת אופנה מלאת בלינג בלינג, והתיישבה לשיחה בועטת על פוליטיקה, אקטיביזם, נוכח העלייה בפעילות של תנועת Black Lives Matter - וגם על אומנות ובריונות ברשת. על השער היא עוטה פאת קריסטלים של המותג AREA שמתמחה בעבודה עם חומר הגלם הזה. היא לובשת שמלת סטרפלס נוצצת של ורסצ'ה ומתהדרת בציפורניים מחודדות וארוכות במיוחד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בתמונה נוספת מתוך ההפקה היא לובשת פיס מנצנץ של פאקו ראבן שכולל גם כיסוי ראש באותו הווייב. בתמונה השלישית והאחרונה מסתתרת גאווה לאומית. לצד חולצת פאייטים כסופה ומנצנצת של בלנסיאגה, ענדה קארדי בי תכשיט פנים מעוטר אבני סברובסקי של המעצבת הישראלית קרן וולף. ברזומה של וולף נמצאות לא מעט כוכבות שעבורן היא כבר עיצבה תכשיטים, כמו למשל ליידי גאגא, מדונה, ניקי מינאז', קיילי ג'נר, ג'יג'י חדיד ועוד ועוד. תכשיטים בעיצובה מככבים בהפקות אופנה של מעצבי על ושל מגזינים בולטים בעולם, ועכשיו הגיע תורה גם של קארדי בי לענוד תכשיט של קרן וולף.

עוד בוואלה! אופנה

ישבן הזהב: המעצבת הישראלית שהלבישה את ניקי מינאז'

לכתבה המלאה

בריאיון שמתווסף לשער, מדברת הכוכבת על פוליטיקה בארצות הברית, רגע לפני הבחירות לנשיאות וקוראת לאזרחים לצאת להצביע. בהמשך, היא מספרת על החוויות שלה מתקופת הקורונה. "הרבה אנשים מהמשפחה שלי חלו", היא סיפרה, "אני גם מכירה הרבה אנשים שאיבדו את מקום העבודה שלהם". כמו עוד הרבה פרויקטים אחרים בעולם, התפשטות הנגיף עיכבה גם את יציאתו של הקליפ המדובר שלה. "אנשים לא ראו קליפ שלי כבר שמונה חודשים, אז הם מצפים למשהו גדול - ואני צריכה לספק את הסחורה", אמרה. "אני לא רציתי להוציא סינגל שאנשים יאזינו לו כי זה של קארדי בי, רציתי לעשות מוזיקה ממש טובה". כרגע, בגלל הקורונה, דיבורים על סיבוב הופעות או אלבום חדש לא באופק, אבל קארדי מסיימת את הריאיון במסר להייטרים שכבר מבקרים את היצירה שלה: "אני רוצה שיהיה ברור - אף אחד לא יכול לגרום לי לפרוש".

  • עוד באותו נושא:
  • קארדי בי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully