וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה רביעי ברשימת 100 השחקנים הטובים בדראפט, ים מדר 46

ב-ESPN ניתחו את היתרונות והחסרונות של כוכב מכבי תל אביב. המניה של רכז הפועל תל אביב ממשיכה לעלות אחרי הפלייאוף הנהדר

שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות עם האוהדים הצהובים/אור שקדי

דראפט ה-NBA הולך ומתקרב, ובארצות הברית ממשיכים לנתח את הכשרונות השונים. היום (שלישי) פרסמו ב-ESPN את רשימת 100 השחקנים הטובים ביותר במחזור 2020, והציבו את דני אבדיה במקום הרביעי, אחרי אנתוני אדוארדס (1), לאמלו בול (2) וג'יימס וייסמן (3).

"הוא גדול מספיק כדי לשחק כפאוור פורוורד, אבל יש לו את יכולות הובלת הכדור, היצירתיות והפליימייקינג של רכז", נכתב בעמודת היתרונות של שחקן מכבי תל אביב. "הוא בשיאו כשהוא פועל אחרי פיק אנד רול, שם הוא מציג לראווה טיימינג מצוין וראיית משחק שמאפשרת לו לקרוא ולספק כל מסירה בספר. שחקן התקפה אגרסיבי שמחפש לתקוף בכל פעם שהוא עולה לפרקט. אוהב לקחת שלשות בהתקפות מעבר. מביא איתו קשיחות, יצירתיות וניצוץ".

עוד נכתב על אבדיה כי הוא "למד לשחק ללא הכדור העונה. חותך נהדר בזכות התחושה המצוינת שלו למשחק. השתפר מאוד בהגנה. מכסה שטחים היטב עם אינטנסיביות גדולה בחסימות, מגן על הטבעת, נכנס במסלולי מסירה ומוריד היטב ריבאונדים".

אשר לתחומים אותם אבדיה עוד צריך לשפר, ב-ESPN התעכבו בעיקר על הקליעה של הישראלי: "הוא קלעי לא יציב, עם 32 אחוז ל-3 ו-58 אחוז מהעונשין. לעתים רחוקות רואים אותו זורק באותה צורה". כמו כן נטען כי שחקן מכבי תל אביב "מתקשה ליצור בהתקפה עומדת. יד ימין שלו הרבה יותר דומיננטית וקשה לו כשהוא צריך ליצור או לסיים ביד החלשה. הוא מסתמך על שינויי מהירות והגוף שלו כדי ליצור מרווחים, מה שאולי יהיה לו קשה לעשות מול שומרים ב-NBA".

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
משפרים עמדות. מדר ואבדיה/דני מרון

אבל לא רק אבדיה משפר את מעמדתו לקראת הדראפט. ב-ESPN דירגו את ים מדר במקום ה-46 - הדירוג הגבוה ביותר שלו עד כה - לאחר הפלייאוף הנפלא שסיפק במדי הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully