וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים מאוד - טינה: האבולוציה המושלמת של חולצת הכריות

4.8.2020 / 7:30

בתחילת השנה חשפנו בפניכן את חולצת הטי המשודרגת עם הכריות בכתפיים שהפכה לימים לפריט נחשק שאף חובבת אופנה לא יכולה בלעדיו. אותה חולצה מדוברת עברה תהליך מדויק והנה לפניכן - שמלת טינה

מתוך "השטיח האדום - גלובוס הזהב", באדיבות ערוץ !E

כששנת 2020 נפתחה בתמימות טרום-קורונית, דיווחנו פה לראשונה על בשורה אופנתית לוהטת בדמות חולצת טי חושפת זרועות בעלת כריות כתפיים שיצרה בהלה קיצונית ברשת. הטירוף הוצת בחסות מותג ניו יורקי לא מהמוכרים במיוחד (אז לפחות), The Frankie Shop, שתרגם דגם דומה של המעצב הבלגי דריס ואן נוטן, והציע אותו במחיר סביר של 75$. מאז ועד היום, כשבעה חודשים, החולצה הזו ושלל גרסאותיה נשארו בטופ של הפריטים הכי מצולמים ברשת האינסטגרם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מדובר בנראות חסרת תקדים המתפרסת על פני שלוש עונות ברצף - חורף, אביב, קיץ - ועדיין לא נס ליחה. למרות החיקויים ששטפו את אוספי האביב והקיץ, פרנקי הצליחו לשמור על סמל סטטוס בקרב הפאשניסטות עם תוספות גוונים מדויקים לשחור וללבן שהוצעו בהתחלה, כמו חאקי, אבן, אפור בהיר, סגול לילך והפייבוריט התורן צהוב חיוור. תרמה לנאמנות גם אסטרטגיית הקפדה על כמויות מצומצמת ומחזוריות של סולד אאוט ורשימות המתנה.

הצעד הבא והמתבקש קורם עור וגידים בשבועות האחרונים בדמות תוספת אורך קלילה לאווה (שם החולצה) שמעבירה אותה לאגף השמלות תחת השם טינה. כמה פשוט ומובן מאליו, אז איפה היית קודם גברת טינה? השערה שלנו - בידוד או עיכוב קורונה סטייל. כשכל בעל תפקיד בשרשרת החיול יכול להיות במצב לא ברור, גלגלי המשק הגלובלי נעים בקצב הגעת מענקי הממשלה.

הגאונות בשמלת טינה נעוצה בהתייחסות ייחודית לגזרה שלה. גם אם במבט ראשון ניכר כי האריכו את נקודת הסיום של האווה ומיתגו אותה מחדש כטינה בעלות של 125$, זה ממש לא כך. מלבד הכיסים הצידיים בוצעה התאמה בכמות הבד ובגזרת החלק העליון על מנת לאפשר הצרה קוהרנטית באזור האגן והירכיים. לצד אפקט הוואו שהשמלה מייצרת היא עדיין שטה בשדות המינימליזם, מה שפותח צוהר לאופציות סטיילינג בתכשוט, חגורות, ושכבות. עוד יתרון טמון באפשרות להשתמש בה כפריט קז'ואל עם סניקרס או בשילוב כפכפים, ומנגד עם עקבים ועגילי סטייטמנט היא תגרור שלל מבטים בכל מסיבה או בר אופנתי. כשייתאפשר להתקהל כמובן.

עוד בוואלה!

פירוק והרכבה: מצאנו לכן 10 חליפות מעולות לקיץ

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • שמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully