וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק הניקיון שימנע ממייבש הכביסה שלכם לעלות באש

4.8.2020 / 0:01

כולם יודעים שצריך לנקות את הלכלוך מהפילטר במייבש הכביסה אחרי כל שימוש, אבל ידעתם שפעם בחצי שנה כדאי לעשות עוד משהו שגם יאריך את חייו וגם יכול למנוע אסון? אישה באוסטרליה חשפה כיצד יודעים האם הפילטר שלכם נקי באמת

ככה מנקים את מייבש הכביסה/mrshinchhome

אישה אוסטרלית מזהירה את כולם ומגלה להם שחייבים לנקות את הפילטר שלוכד את שאריות הלכלוך והמוך בתוך מייבש הכביסה עם מים כל שישה חודשים - כדי להוסיף אורך חיים למוצר הנחוץ הזה, לדאוג שיתפקד כמו שצריך - ואפילו למנוע אסון.

כולם יודעים שיש לנקות פילטר של מייבש לפני כל הפעלה, כיוון שהסיבים שמצטברים בו גורמים לרשת בפילטר להיסתם. הניקוי עוזר לשמור על גוף החימום במייבש ומשפר את היעילות שלו. בנוסף אם זה מייבש עם קונדנסור אז צריך לנקות גם את המעבה פעם בשבוע - הפילטר שנמצא למטה.

גולשת בשם הת'ר מאוסטרליה פרסמה את הטיפ בקבוצה "אמהות שמנקות" בפייסבוק ואמרה שבנוסף להוצאת הלכלוך אחרי כל שימוש כרגיל, כל שישה חודשים חשוב להוציא את הפילטר, לנגב אותו ולשטוף אותו במים זורמים. אם המים נשארים במקום ולא עוברים בקלות דרכו, זה אומר שהפילטר מלוכלך והוא חייב לעבור ניקיון עם סבון ומברשת.

פילטר מייבש כביסה. ShutterStock
פילטר של מייבש כביסה מלא בשאריות סיבים ומוך/ShutterStock
ניקוי מייבש כביסה. פייסבוק, צילום מסך
אבל ידעתם שצריך לשטוף אותו במים וסבון כל חצי שנה?/צילום מסך, פייסבוק

מומחים ברשת מסבירים ש"מלכודות הלכלוך" הללו יכולות להטעות לפעמים כשהן נראות נקיות, אבל הן ממש לא. הת'ר הסבירה שהמים נשארים על הפילטר כתוצאה מהצטברות של סיבים, מוך ושאריות של מרכך הכביסה. היא מזהירה שאם לא תנקו היטב את הפילטר, המנוע של המייבש יכול להתחמם, ואפילו לעלות באש, אבל למרבה המזל הניקוי הוא די קל.

"כל מה שצריך זה נוזל כלים ומברשת ישנה. הרטיבו את הפילטר, שפכו קצת סבון, שפשפו והברישו. זה עד כדי כך פשוט", הת'ר אומרת, "שימו לב שככל שאתם מברישים, המים יזרמו למטה ולא ישארו על הרשת. עשו זאת כל שישה חודשים, וזה ישמור על המייבש שלכם".

משתמשים נוספים ברשתות החברתיות נשארו בהלם מהטיפ, והודו להת'ר על העצה. "אם לא נשתמש במרכך כביסה, הבעיה הזאת נפתרת?", שאלה אישה אחת, והת'ר ענתה: "יש מצב שזה נכון". מומחים ברשת מוסיפים עצה נוספת: להסתכל מתחת לפילטר ולנקות שאריות סיבי הבד שנתקעו שם בעזרת שואב אבק.

ככה עושים את זה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully